Co by było gdyby? #3 +kilka informacji


Hej:) Zapraszam na już trzeci post z serii Co by było gdyby?.

Dziś po raz kolejny wykorzystam pomysł jednego z Was! :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Co by było gdyby Aria nie poznała Ezry? 

(Jest to pomysł od czytelniczki o loginie wytrwała na zawsze)


Muszę przyznać, że to naprawdę niezłe pytanie i można przedstawić tu wiele różnych pomysłów. ;)
Co jest jednak najbardziej prawdopodobne?


Wydaję mi się, że sytuacja potoczyłaby się podobnie jak w książkach.
(jeśli ich nie czytałeś, to prawdopodobnie będzie to dla Ciebie spoiler)


A mianowicie - Aria byłaby z Noelem.


Jak wiemy - para rozstała się, bo Aria dalej czuła coś do Ezry. W tym przypadku mężczyzna w ogóle nie grałby tu roli, więc nie byłoby powodu do rozstania, prawda? ;)


Myślę, że byłaby to dla Arii ta ''główna para'', która miałaby swój szczęśliwy koniec. 
Pewnie -A starałoby się nieźle tu namieszać, jednak nie zniszczyłoby wszystkiego.
Jak w każdym związku - byłyby rozstania i powroty, jednak producenci serialu zadbaliby o to, żeby razem przetrwali wszystko. ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A jak Wy widzicie życie Arii bez Ezry? :)
Piszcie!


Kilka informacji:

1) Pamiętajcie, że w jednym poście mogę wykorzystać tylko jeden pomysł. Jeśli nie skorzystałam z Waszej propozycji, to jest naprawdę duża szansa na to, że pojawi się ona w przyszłości. ;)
Nie zniechęcajcie się tym i piszcie dalej swoje pomysły, bo są naprawdę ciekawe i motywujące! :)


2) Stworzyłam nowy email, specjalnie na potrzeby bloga. Możecie pisać mi tam wszystkie Wasze pomysły, sugestie co do postów, cokolwiek chcecie. ;) 
(np. propozycje do: Co by było gdyby?, albo Luźny piątek)

nox_pllpoland@vp.pl


3) Chciałam zapytać, czy chcielibyście żebym kontynuowała serię Oceny stylizacji
Pod ostatnim tego typu postem nie było żadnych komentarzy i muszę przyznać, że trochę się tym podłamałam..

Mam ją kontynuować, czy może wolelibyście coś innego?

Swoje opinie możecie podsyłać w komentarzach, lub wysyłać na email. :)


Zachęcam do pisania komentarzy!
Każdy jeden wpis jest dla mnie naprawdę ważny i motywuje mnie do dalszej pracy! :)


PS Opóźnienie postu jest związane z problemami z internetem..


Udostępnij:

7 komentarze

  1. Powinnaś kontynuować serię z ocenami stylizacji. Wiem że to trochę marna pociecha ale ja to czytam więc masz już jeden powód :). Znam to uczucie kiedy patrzysz na swój post na stronie głównej i widzisz napis ,,Brak komentarzy''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że komuś ta seria jednak przypadła do gustu. :)
      Dziękuję za miłe słowa i życzę powodzenia w pisaniu! ;)

      Usuń
  2. Oceny stylizacji są super *0* Co do Ezry i Arii hmmm.. z pewnością byłoby dziwnie i nie mogłabym się oddzwyczaić bo moim zdaniem pasują do siebie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Oceny Ci się podobają! :)

      Możliwe, że jest to dla Ciebie dziwne, bo teraz ta cała sytuacja wydaje się nieprawdopodobna. Może gdyby Ezria naprawdę nie istniała, byłoby nam łatwiej wyobrazić sobie coś takiego. ;)

      Usuń
    2. tym co czytają ksiażki to nie trudno w sumie..chociaż na początku była Ezria i tam (i później też ale cii)...jednak mam nadzieje że w serialu bedzie znowu Ezria a w książkach Aria i Noel :)

      Usuń
    3. Ja czytałam książki do 6 tomu... Ale w końcu książka zaczęła mi się mieszać z serialem. Zdecydowałam się w końcu na serial bo w nim akcja zapowiadała się ciekawiej.

      Usuń
  3. Powinnaś kontynuować serię o ocenach stylizacji kłamczuch jeste świetne. A co do Arii i Ezry było by dziwnie bo Ezria <3 to moja ulubiona para

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...