Czy Spencer się przeprowadzi?


Wow. Nikt mi nie powiedział, że kręcimy ostatnią scenę jaką kiedykolwiek nakręcimy w mojej sypialni. Wróciłam i już w połowie zniknęła. Kochałam ten pokój. Spać w nim. Płakać i śmiać się. Żegnaj i dziękuję za 6 lat obłędu/niepoczytalności.


Co sądzicie o tym? Spotkałam się z dwiema teoriami.
Troian rezygnuje z serialu lub wyprowadzi się z domu.
Jednak ta druga jest bardziej możliwa dla mnie. Bo w końcu niedługo rozpoczną studia wiec i tak wyprowadzi się. Myślę, że ni wyprowadzi się przed studiami i dalej będzie tam mieszkać tylko po prostu nie zobaczymy jej pokoju.  A więc jej pokój po raz ostatni zobaczymy w 6x06/6x07.

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Oby chodziło o to drugie ;_; Nie zniosłabym tego ,że Spencer odejdzie z serialu :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial bez Spencer, nie sądzę, raczej skłoniłabym się do drugiej wersji. W końcu po 5 sezonach przydałoby się w końcu pójść na swoje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...