Oceny stylizacji Kłamczuch 1x03


Hej :) Zapraszam na już trzeci post z serii Oceny stylizacji! Na dzisiaj mam dla Was outfity z 1x03. ;)


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



Hanna wygląda tu naprawdę ładnie. Bluzka jest fajna i do tego ma bardzo ładny kolor. Leginsy fajnie uzupełniają stylizację.
Jestem na TAK.



Emily jest w tym stroju całkiem ładnie. Podobają mi się letnie barwy i fajny top. Do tego torba, którą widzieliśmy już w innych outfitach.
Jestem na TAK.



Sukienka Arii jest całkiem urocza. Jedynym minusem tego stroju jest kamizelka, która kompletnie mi się nie podoba.
Pozostanę NEUTRALNA.



Jestem zachwycona outfitem Spencer! Brunetka wygląda ślicznie! Bardzo podoba mi się tu dobranie kolorystyczne. Ogólnie rzecz biorąc - nie ma rzeczy, która wydawałaby mi się tu brzydka. :)
Absolutnie jestem na TAK.



Hanna wygląda ładnie, a outfit jako całość jest całkiem fajny. Z całej stylizacji najbardziej podoba mi się jednak fryzura. Blondynce jest w niej naprawdę ładnie.
Jestem na TAK.



Aria wygląda ślicznie! Wcześniej tego nie zauważyłam, ale naprawdę ładnie jej w czarnych kolorach. :)
Zdecydowanie jestem na TAK.



Jeśli mam być szczera, to powiem, że nie jestem fanką tego stroju. Sama nie wiem.. może gdyby ta fioletowa tunika była krótsza?
W każdym razie jestem na NIE.



Strój Emily jest ładny i w sumie nie mam się tu do czego przyczepić. Jak widzimy - Em po raz kolejny dobrała do całości tą bardzo fajną torbę! ;)
Jestem na TAK.



Spencer wygląda uroczo. Bardzo podoba mi się jej koszula, a w zestawieniu z białymi spodenkami wygląda naprawdę ładnie.
Jestem na TAK.


{*}
Na wcześniejszy strój, Spenc zarzuciła granatową marynarkę. Muszę przyznać, że o wiele bardziej podobało mi się bez niej, jednak dalej wygląda to ok.
Jestem na TAK.



Podoba mi się to, co Aria na siebie założyła. Sukienka ma ciekawy krój i jest ładna. Do tego w czarnym kolorze, co bardzo mnie cieszy.
Jestem na TAK.



Ta stylizacji po prostu miażdży wszystkie inne! Hanna wygląda świetnie! Sukienka jest bardzo ładna, a do tego w czerwonym kolorze, który bardzo pasuje do blondynki.
Absolutnie jestem na TAK.



Nie jestem fanką tego outfitu. Po prostu elementy tego stroju jakoś mi ze sobą nie współgrają. 
Pozostanę NEUTRALNA.



Sama nie wiedziałam czy oceniać ten strój, ale w końcu postanowiłam go Wam pokazać. Nie widzimy tu za wiele, więc powiem tylko co sądzę o bluzce. Nie lubię tego typu krojów, ale kolor jest całkiem ładny.
Będę NEUTRALNA.



Emily: Jeśli mam być szczera - nie za bardzo podoba mi się ta stylizacja. Bluzka jest całkiem ok, ale spodnie już nie.
Chyba pozostanę NEUTRALNA.

Aria: Strój jest dość oryginalny, jednak podoba mi się. Wszystko fajnie się komponuje i Aria wygląda całkiem uroczo. :)
Jestem na TAK.

Hanna: Kompletnie nie podoba mi się ten outfit. Hanna wygląda jakby właśnie wyszła z łóżka.
Jestem na NIE.

Spencer: Spencer po raz kolejny wygląda ślicznie! Stylizacja jako całość bardzo mi się podoba.
Zdecydowanie jestem na TAK.


PODSUMOWANIE

POZYTYWNE: 12/18

NEUTRALNE: 4/18

NEGATYWNE: 2/18


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W tym poście to by było na wszystko. Mam nadzieję, że dzisiejsze oceny Wam się podobały! Co wy sądzicie o każdym z outfitów? :) Piszcie!


Udostępnij:

3 komentarze

  1. Anonimowy01 maja, 2015

    fajnie, że dajesz też negatywne, że nie boisz się skrytykować danego stroju i nie faworyzujesz strojów Spencer lub Em bo są twoimi ulubionymi postaciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś tak uważa. :)

      Osobiście też nie lubię pozytywnego oceniania ''na siłę''. Albo patrzymy na stroje, albo na postacie. ;)

      Usuń
  2. Anonimowy02 maja, 2015

    uwielbiam styl Hanny i Arii z pierwszego sezonu...ta czerwona bluzka Hanny co była w niej na imprezie jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...