TOP 10 najstraszniejszych momentów z 3 sezonu!


Hej :) Zapraszam Was na już trzeci post z serii ''TOP 10 najstraszniejszych momentów''!
Dzisiaj zabieramy się za 3 sezon, który był bardzo ciekawy, więc myślę, że znajdziemy tam coś strasznego. ;)



ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA! :)



10
3x23
Emily, Hanna i Aria chcą sprawdzić, czy ciało martwego chłopaka należy do Toby'ego. Okazuje się, że nie są tam same. Red Coat złożyła im specjalną wizytę. ;)



9
3x21
Spencer myśli, że właśnie zobaczyła martwego Toby'ego. Dziewczyna jest załamana. Pamiętacie tą scenę?



8
3x20
-A zamyka Spencer w kabinie. Dziewczyna o mało co się nie udusiła. Zasłużone miejsce 8?



7
3x11
Spencer ma niemiłą przygodę z wężem, z której ledwo co uszła z życiem. Trzeba przyznać, że -A ma niezłe pomysły. ;)



6
3x18
Dwa bardzo podobne flashbacki. Bohaterką jednego jest Emily, a drugiego Alison. Pamiętacie obie te sceny? :)



5
3x10
Emily i Hanna odbywają bardzo niemiłą przygodę w domku Noela. Ta scena ląduje na miejscu 5!



4
3x07
Flashback z ciekawej gry Mony i Hanny. Jest ktoś, kto nie przestraszył się nagłego pojawienia się Ali? ;)



3
3x13
Na miejscu 3 ląduje cały odcinek Halloweenowy! Trzeba przyznać, że przyprawił nas on o sporą dawkę emocji. ;)



2

3x12
Drugie miejsce należy do Emily i scen z nią w 3x12! Na początku straszny telefon, następnie ucieczka i niemiła przygoda w domku Lyndona, później walka w latarni i śmierć chłopaka, a na koniec postrzelenie Caleba. Ten odcinek zdecydowanie zalicza się do tych strasznych! :)



1
3x24
Na miejscu 1 znalazł się cały odcinek kończący 3 sezon. Działo się tu tyle, że nawet nie warto wszystkiego wymieniać, bo musiałabym opisać cały epizod. ;) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak, tak, wiem.. Znowu spóźniłam się lekko z tą serią, ale naprawdę nie miałam czasu wcześniej jej napisać. Wczoraj już zaczynałam, ale nagle przypomniałam sobie o dwóch sprawdzianach, więc.. 
Na dodatek była to matematyka i chemia, więc nie miałam wyboru.
Jak się później okazało - w nocy miałam gorączkę i nie poszłam dziś do szkoły, więc mogłam jednak to napisać.
Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że od tej pory ta seria będzie się pojawiać zgodnie z planem! ;) Chcę tylko dodać, że na pewne rzeczy nie mam wpływu, więc nie mogę Wam tego obiecać.
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli.

A więc tradycyjnie: zapraszam do komentowania! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. według mnie najstraszniejszy był odcinek 3x13 ile tam się działo! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy02 maja, 2015

    wybrałaś zdecydowanie te najstraszniejsze momenty ogólnie chyba sezon 3 był jednym ze straszniejszych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...