30 week challenge #4


Hej :) Na dzisiaj przygotowałam już czwarty post z serii 30 week challenge



ZAINTERESOWANYCH ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


4) Postać, którą chciałbyś zagrać


Muszę przyznać, że zdecydowanie byłaby to u mnie rola Mony!



Jest ona bardzo interesującą i tajemniczą postacią. Bardzo lubię czarne charaktery, a ona zdecydowanie takim jest! :)



Nie zapominajmy też o tym, że Janel odgrywa rolę -A! Naprawdę fajnie byłoby stać się taką postacią! ;)


A Wy kogo chcielibyście zagrać? Wolicie czarne charaktery, czy może te dobre osoby? :)
Piszcie!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, że to już mój drugi post dzisiaj, ale jak pewnie pamiętacie - oceny stylizacji powinny być wczoraj. Jak obiecywałam - od dzisiaj postaram się nie spóźniać z żadnymi postami!
Właśnie dlatego dodaję ten wpis dopiero około 24, ponieważ nie chcę, żeby przerwa między notkami była praktycznie niezauważalna. ;)

Na pocieszenie powiem, że teoria o którą prosiliście, jest już gotowa! Będzie dodana w piątek, jako drugi post z serii Luźny piątek. :)


Udostępnij:

2 komentarze

  1. Zgadzam się z tobą w zupełności, Mona jest jak kameleon, więc granie jej to jak granie tysiące postaci zebranych w jednej

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory, że nie na temat, ale dziś ogłądałem 2x21 i jak Kłamczuchy szukały informacji o A to przeczytały, o jakimś prawniku Charles Lang! Hanna tylko przeczytała jego nazwisko nic więcej, ale może ma to jakieś znaczenie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...