TOP 10 najlepszych fanowskich filmików - Spencer

Cześć! Oto najnowsza kategoria Top 10! Skończyłam już Top 10 stylizacje, więc postanowiłam wziąć się za kolejne. A więc zaczynam: Top 10 najlepszych fanowskich filmików! Będzie polegało to na tym, że co tydzień w rankingu pojawiać się będą moim zdaniem najlepsze filmiki stworzone, przez fanów. Najpierw zacznę od kłamczuch, potem przejdę do par, a potem może inne postacie. A więc zaczynamy!

 10.
Spencer Hastings - "I'm Now Officially Done Eating...Forever" - TUFC
 

 Reszta w rozwinięciu!


9. 
Spencer Hastings || Hall of fame
 

  8. 
► Spencer Hastings | I need a doctor
 

 7. 
Spencer Hastings | party girls don't get hurt
 

6.  
♥ Spencer Hastings || N u m b (3x20) ♥
 

5.
SAIL | spencer hastings
 

  4.
awaken from this never ending fight... Spencer Hastings & A-TEAM
 

3.  
spencer hastings | i am the smart one


2. 
Spencer vs. Mona - Numb 

1.
Na miejscu pierwszym wylądowały dwa filmiki. Oba mi się podobają, a tego typu jak drugi filmik uwielbiam oglądać.
Spencer Hastings | Teen idle

                                         Spencer Hastings ~ I've Lost Who I Am                 

Mam ogromną nadzieje, że post wam się podobał. Dla mnie on był strasznie męczący, ponieważ nie mogłam znaleźć żadnego filmiku! Zapewne jest wiele, więcej, jednak ja znalazłam te. Trudno było mi również je uporządkować, ale dałam radę! - oklaski. 

Jakie są wasze propozycje? Dawajcie linki w komentarzach! Jak również piszcie z kim chcecie kolejne TOP 10!

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Świetny pomysł i wybrane wspaniałe filmiki! ;) Może następne TOP 10 o Alison? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i pewnie czemu nie Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpiszcie sobie na yt darkness-spencer hastings <3 uwielbiam i polecam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...