Podsumowanie 5x24

Okej na samym początku dam opinię, więc  
SPOILER!! 
GENIALNY, NIESAMOWICIE MI SIĘ PODOBAŁ! UGH!! 
Jezu pościg Ezry i Caleba, sprawa Alison była boska, koniec na sali sądowej...UGH! 

Wszystko zepsuło, no właśnie co? 



Najgorsze momenty
Andrew i Aria!
To nie jest tak, że nienawidzę kręcącego się wokół Arii każdego faceta, który nie jest Ezrą. Nie lubiłam Noela, Jaka i tera Andrewa, bo coś mi w nich nie pasi.Lubiłam Rileya bo był spoko. 


Najlepszy moment
Końcówka na sali sądowej i jak ogólnie końcówka!
No i poszukiwania Mika przez Ezre i Caleba 
No i jeszcze Alison i Hanna i ich "wypadki"

Najbardziej zaskakujący moment
Lesil
Nie spodziewałam się jej. Wiedziałam, że będzie w odc bo była w poprzednim odc, ale nie jako świadek...co za s*ka.
Denerwująca postać
Tenner i Andrew
(Tak na marginesie do zdania na dole nie dziwi was ze Tenner nie skapnęła sie, ze to może być -A?? Caleb powiedział, ze ktoś ich ściga a kłamczuchy były prześladowane...wiem dla Tenner -A nie żyje ale...)
Tenner jest strasznie wnerwiająca. Caleb dał dowód (w sumie sam mógł Mika do drzewa przywiązać i zrobić zdj), a ona..jezu jaka jest denerwująca. Zresztą najpierw kłamczuchy były przeciw Ali i to one wsadziły ją do paki...czemu Tenner je podejrzewa? 

Andrew....działa na mnie jak płachta na byka. 
(fryzura Ezry = śmiech)

Najlepsza stylizacja 
Nie wiem! Tak byłam zapatrzona w akcje i było mi zimno, że nie zwróciłam uwagi. Z pewnością będzie to:
- Spencer i Aria, chodziarz Em też była spoko. 

A więc odcinek mi się mega podobał i w porównaniu do poprzednich nie czułam od niego sztuczności....:)

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Ten odcinek był super! I początek i koniec i ogólnie całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez sie mega podobal!! Andrew to jakis psychoczny jest, on cos ukrywa. Jeszcze jak gadal o tym ze byl jakims tak harcerzem i ze mu sie to przydalo...... To napewno on Mika zwiazal w lesie itd. Akurat wtedy nie odbieral telefonu. I Ezra z Calebem!!! ❤️ Dobrze ze Toby poswiecil dla Spencer prace ❤️ Oby w nastepnym odc wydala sie tajemnica jaka skrywa Andrew (jesli nie jest A bo go podejrzewam) zeby Aria przejrzala na oczy i wrocila do Ezry! No i ta koncowka..... Boooze nie spodziewalam sie :(( juz sie nie moge doczekac nastepnego odcinka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten odcinek byl mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, zgadzam sie, nianawidze Andrew. Wszystko psuje. Mam nadzieje ze Ezra i Aria znow benda razem w finale. Jeszcze jeden dobry moment byl gdy Spencer i Toby sie pogodzili. Super romantyczna scena.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...