Filmiki Shay Mitchell: Marcowa sesja pytań i odpowiedzi.

Cześć. Dziś mam dla was obiecane tłumaczenie filmiku Shay. Postaram się nie komentować zbyt dużo, bo jak zobaczycie, post jest naprawdę długi. Powiem tylko, że Shannon jest bardzo miłą osobą i trochę się dowiedzieliśmy z jej q&a.



Zapraszam!





Cześć ludzie!

Więc dzisiaj zamierzam odpowiedzieć na wasze pytania. Najlepiej, jak umiem. Tu są właściwie naprawdę dobre pytania.
Wybrałam je z twittera, komentarzy, które zostawiliście na youtube'ie, tak naprawdę wszędzie.

Więc, zacznijmy.
O tak. To tak trochę, jak się obudziłam w moim pizzowym onesie. W moim palmowym pokoju, po prostu kolejny, zwykły poranek.

Dobrze, zacznijmy. Możemy?


Więc, pierwsze pytanie.
Alex Judge zapytała:
Który, kraj, w którym jeszcze nie byłaś chciałabyś odwiedzić?

To naprawdę dobre pytanie.
Do jakiego kraju chciałabym pojechać...
Właściwie bardzo bym chciała pojechać do 
Nowej Zelandii. To kolejne miejsce, które mam na mojej liście. Mam taką listę z państwami, które chciałabym odwiedzić i to państo jest jakby w top 5 z nich.
Nigdy tam nie byłam. Troian byla tam jakiś czas temu i bardzo jej się podobało.
Myślę,że tak, to miejsce do którego chciałabym pojechać. Mam nadzieję, że zobaczę się niedługo z Nową Zelandią.

Następne pytanie:
Julia Gabrys zapytała:
Jaka jest twoja ulubiona pizza?

To właściwie robi się trochę niedorzeczne, że każdy wie o mojej obsesji, ale czuję się z tym dobrze, wiecie? Wszystko w umiarze, mała pizza tu i tam nigdy nikogo nie zabiła.
Jaka jest moja ulubiona pizza?
Obojętnie jaka, nieważne.
Może być biała pizza, tyle kopii, ile się da. Bez odpuszczania.
Lubię pizze robioną samodzielnie i czuję, że to opanowałam. Moi przyjaciele mogą to zaświadczyć, ale tak, nie mam preferencji. Po prostu lubię połączenie węglowodanów i sera i to w temacie.
Choć lubię przyprawy. Więc więcej przypraw = lepsza pizza, co nie pomaga liczeniu kalorii, ale znowu - muszę. Kiedy musisz to zjeść, po prostu to zrób.

SisterStar1 pyta:
Jaka byłą twoja ulubiona praca, kiedy byłaś nastolatką?(czy zawsze chciałaś być aktorką?)

Ja, właściwie, kiedy byłam młodsza chciałam być biologiem morskim.Kocham delfiny. Butlonose delfiny.Myślę, że to może wyszło z obejrzenia "Flippera", kiedy dorastałam i ja kochałam ten serial. Zawsze mnie interesował świat pod wodą, ale jednakże trochę się boję nurkowania.
Myslę, że musiałabym powiedzieć biologiem morskim. Więc to jest to, co chciałam robić przed rozpoczęciem aktorstwa.

Następne pytanie od Kathrin Kock
Jaki jest twój ulubiony czas w roku?

I ona jest z Niemiec. Cześć z Niemiec, cześć do Niemiec. Ciągle jestem porannym niedźwiedziem.Jaki jest mój ulubiony czas w roku.Jesień.Kocham jesień. Naprawdę kochałam ją, kiedy byłam na wschodnim wybrzeżu, bo liście się zmieniły i to w najpiękniejsze kolory. Zawsze robiłam jesienna przejażdżkę, kiedy mieszkałam w Toronto.
Więc za każdym razem, kiedy jest jesień staram się wracać do wchodu, bo to moja ulubiona pora roku. Nie mamy tu pór roku w L.A.

Sarah Dutchy pyta:
Gdybyś mogła wybrać jeden dodatkowy język, w którym chciałabyś mówić, jaki to by był?

Muszę powiedzieć - hiszpański i właściwie to jest coś co ustawiłam jako cel na ten rok, nauczyć się hiszpańskiego.Więc mam mój Rosetta Stone(program do nauki języków) i zamierzam spróbować. Tak - hiszpański.Uwielbiam go. Prawdopodobnie po nim będę chciała nauczyć się włoskiego.A potem portugalskiego i francuskiego.I tak - kocham języki.

Teresa Raynova
Czy trudno jest być aktorką?

Tak. Myślę, że trudno jest w każdym zawodzie. Wiecie. Macie własne wzloty i upadki. Bycie aktorką jest trudne z wielu pobodów, ponieważ myślę, że czas przesłuchań jest jedną z najcięższych rzeczy.
To takie stresujące, bo nawet jeśli myślisz, że znasz swoje kwestie, to kiedy tam jesteś i występujesz przed ludźmi, których nie znasz i chcesz trzymać poziom, wiele stresu w to wchodzi. To po prostu pokazuje, że coś cię pasjonuje, tak na to patrzę. Dzień, w którym przestałam się stresować, jest trochę dniem, w którym przestałam się przejmować i to nie jest dobry znak, więc powiedziałabym, że to jest jedna z trudniejszych rzeczy i może godziny pracy. Czasami nagrywamy późno w nocy, i dlatego jestem taką szcżęściarą, że jestem w obsadzie tak świetnego serialu, bo my wszyscy jakby trzymamy siebie w ryzach nawet jeżeli pracujemy do rana.

Diksha Dave zapytała:
Cześć Shay.. Jaki masz sekret pozostania taką pozytywną?

To twoja postawa, to sposób, w który patrzysz na rzeczy. Mozesz spojrzeć na wszystko negatywnie lub pozytywnie i ja wybrałam bycie pozytywną, bo dlaczego nie? Wiecie, mamy jedno życie na tej planecie i chcę żyć codziennie najlepiej, jak potrafię i chodzić spać wiedząc, że zrobiłam wszystko, co mogłam, miałam wystarczająco zabawy. Wiecie, mogę iść spać spokojnie dzięki temu. Wieć myślę, że chodzi o podejście i spojrzenie na świat. Jeżeli jesteś pozytywną osobą jest ci o wiele łatwiej w tej przygodzie. To na pewno.

Leonita Hyseni pyta:
Cześć Shay, wiesz, kim jest A?

Nie. Wiele dziewczyn z serialu, właściwie dużo obsady podpuszczało scenarzystów, żeby podzielli się z nimi informacją o tym, kto jest A, a ja nie chcę wiedzieć. Nie chcę, bo może się wymsknąć jakiegoś dnia, albo ktoś może mnie bardzo błagać i pytać, a ja im powiem, więc myślę, że jest po prostu lepiej jak o tym nie wiem. I jestem jak wy. Chcę się dowiedzieć z widzami. Nawet jeżeli jest to niemożliwe, bo muszę przeczytać wcześniej scenarisz, ale dowiem się, kto jest A, kiedy bede miała scenariusz przed sobą.

Cuteness Overload (przeciążenie uczoczości), świetna nazwa
Mam pytanie do ciebie. Co zainspirowało cię, do zaczęcia kanału na youtube?

Więc, jak wiecie, jestem bardzo aktywna na social mediach.Czy to instagram, twitter,facebook,google + albo teraz snapchat. To dla mnie ważne, bo chciałam dać wam możliwość zobaczenia czegoś więcej, niż tylko zdjęcie.Chciałam naprawdę wyrazić siebie i pokazać wam różne wycieczki i rzeczy, które robię i podzielić się z wami moimi doświadczeniami. Kiedy podróżuję w jakieś miejsca, wiecie, jestem taką szczęściarą, że mam możliwość pojechania do tych niesamowitych miejsc. I wiecie, wyrosłam kochając programy o podróżach i oglądając różne miejsca i ustawiając cele z miejsc, do których ja chciałabym pojechać kiedy będę starsza i takie rzeczy, i to jest to, co staram się zrobić dla was, i myślę, że to jest ok, wiecie? Jest ok móc podzielić się z wami i zobaczyć, co o tym myślicie.Więc tak, to po prostu kolejny wylot dla mnie, żeby wyrazić siebie i spokojnie was przyprowadzić na tą szaloną wycieczkę.

laura hurmans pyta:
Gdyby zostały ci tylko 24 godziny życia, co byś zrobiła?

To jest szalone. Co bym zrobiła? Pewnie przeleciałabym się na największym samolocie, zabrałabym ze sobą wszystkich moich przyjaciół i rodzinę, i was oczywiście, zmieściłabym was w tym samolocie. I pojechałabym do, tak trudno wybrać miejsce, pojechałabym do miejsca, które bym sobie wymyśliła, jeśli to by się działo. I byłabym z wszystkimi moimi ukochanymi osobami,i zamówiłabym wszystko z menu w restauracji jaka by tam była i bym to wszystko zjadła i wtedy bym się spotykała z rodziną i przyjaciółmi do ostatniej minuty, w której wróciłabym do samolotu i wyskoczyła z niego,może to, o Boże to naprawdę interesujące pytanie. Kocham spadochroniarstwo, więc starałabym się, to brzmi bardzo depresyjnie.Wyskoczyłabym z samolotu, ale ze spadochronem, bo nigdy nic nie wiadomo. Może dostałabym następne 24 godziny, bo ktokolwiek, to jest bardzo dziwne, ok to bym zrobiła.

FranziBe pyta:
Jaka jest twoja ulubiona książka? A tak w ogóle uwielbiam twój kanał. 

Dziękuję.
Jaka jest moja ulubiona książka? "Ścieżka miłości" Dona Miguela Ruiza. Myślę, że to książka, którą powinien przeczytać każdy, bo to jakby wyjaśnia związki, różne tego formy, nie tylko romantyczne, ale przyjaźń, wszystkie. I jego pogląd na świat jest absolutnie niezwykły. Więc to jest definitywnie książka, którą staram się przeczytać co roku i jest tam dużo świetnych rzeczy. Sprawdźdzcie ją.

alicia szegodi pyta:
Jakie spotkania z fanami najbardziej lubisz?

Każde.Każde. To znaczy, jestem taką szczęściarą, że mogę robić to, co kocham dzięki wam, dzięki temu, że uwielbiacie serial, świetnie mnie wspieracie. Myślę, że zawsze kiedy spotykam fana. Nie ważne, jak. To zawsze bardzo miły moment.Czuję, że jest fantastycznie, jesteście świetni. Tak. Nie mogę wybrać jednego.

Lynette Harbink
Jakie są najlepsze i najgorsze rzeczy w byciu w PLL?

Muszę powiedzieć, że najlepsze rzeczy to to, że mam tam drugą rodzinę.Wiecie. Mam teraz adoptowane trzy siostry. I ekipa, każdy, kto pracuje przy serialu jest świetny.To jest tak fantastyczne doświadczenie dorastać i widzieć, jak rodzą się dzieci, ludzie się pobierają, te wszystkie rzeczy. wiecie. Jesteśmy w serialu już 5 lat. I to dużo czasu, żeby być z tymi samymi ludźmi.I tak. chyba bycie obok niezwykłej grupy ludzi i możliwość robienia tego, co kocham, i ludzie, którym się to podoba.
To najlepsza część bycia w PLL.
Jaka jest najgorsza? Nie wydaje mi się, że w ogóle jest taka część.Ciężkie jest to, że czasami nie mogę zobaczyć mojej rodziny i przyjaciół tak często, kiedy nagrywamy. Nagrywamy 9 miesięcy w roku i to dużo. więc może brak możliwości na pojechanie na urodziny czy wrócenie do domu w Kanadzie na pewne rzeczy. Więc prawdopodobnie to są rzeczy, które nie są takie radosne, ale pod koniec dnia ciągle robię to, co kocham, więc nie żałuję.

Aimee Garcia pyta:
Chcę wiedzieć, jaka jest twoja ulubiona potrawa do ugotowania.

Powiedziałabym świeży sos pomidorowy i makaron to jedna z moich ulubionych rzeczy.Robię także wredne, bo do góry nogami, ciasto brzoskwiniowe i pizza, samodzielnie robiona.Sałatki, sosy,jestem bardzo dobra w robieniu sosów.

Aisha Hussein pyta:
Kto jest dla ciebie wzorem?

Muszę powidzieć, że to pierwsza osoba, na którą spojrzałam i to moja mama. Ona jest taką silną, niezależną i ciężko pracującą, rozwijającą karierę i troskliwą kobietą. Niesamowitość. Wszystko w mojej mamie.I moim tacie.Jeżeli to oglądasz tato, to przepraszam. Ale tak To moja mama.Dorastałam oglądając tą naprawdę silną kobietę mogacą być fantastyczną matką, przyjaciółką, żoną, siotrą, córką i karierowiczką.I ona naprawdę zainspirowała mnie do ciężkiej pracy.I nie stosowaniu na nic wymówek.Więc to jest prawdopodobnie mój największy wzór.

Więc tak. Próbowałam odpowiedzieć na kilka pytań od was. Uwielbiam wasz odzew,bardzo bym chciała, żebyście kontynuowali zostawianie mi pytań na moim kanale na youtube, na twitterze albo gdziekolwiek. Tak, chcę ich złapać najwięcej, ile będę mogła. Moze następnym razem, jak będę siedziała w innym onesie. 
Subskrybujcie, oglądajcie moje filmiki i komentujcie, żebym zrobiłą ich więcej.
Dzięki!

A ja chciałabym wiedzieć, jak to możliwe, że Shay ma taką piękną sylwetkę a uwielbia pizzę i makaron :-) Po tym filmiku zmieniłam trochę zdanie o Shay. Myślałam, że po prostu jest miłą aktorką, a teraz wiem, że naprawdę ma swoje wzorce, i to nie byle jakie - własna mama. I to pytanie z samolotem. Bardzo ciekawa odpowiedź. Shay naprawdę uwielbia swoich fanów i to w niej lubię.

xoxo

Udostępnij:

1 komentarze

  1. jest najlepsza! +uwielbiam ogladac filmiki na youtube z nia i Ashley, sa swietne i zawsze mi poprawiaja humor :) #ButtahBenzo <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...