TOP 10 cytatów... Emily

Cześć :)
Właśnie zdałam sobie sprawę że w tym tygodniu nie było TOP 10!
Za co bardzo przepraszam...pewnie to było spowodowane tym 
ze szkoła mnie aktualnie bardzo męczy a jeszcze zaczęłam chodzić na prawko.

Ale dosyć użalania się...czas na cytaty. 
Dzisiaj Emily :) Następnie Alison i Mona....chcecie kogoś jeszcze?


Emily: Myślę, że coś nie tak jest ze mną



MIEJSCE 10


Emily: Zamknij się Hanna!

MIEJSCE 9


Hanna: Czy to lesbijska sprawa/rzecz?
Emily: Nie, to mózgowa sprawa.

MIEJSCE 8

Aria: What should wear? I have to look insanely sophisticated for this. 
Emily: How about a "Hello Kitty" T-shirt? 

Aria: Co powinnam założyć? Muszę wyglądać szalenie wyrafinowanie
Emily: Co myślisz o koszulce "Hello Kitty"?


MIEJSCE 7


Emily: Jest zawsze więcej to historii (opowieści) niż ludzie myślą

MIEJSCE 6


Emily: To co teraz potrzebuję to przyjaciel

MIEJSCE 5

Emily: I loved her as more than a friend.

Emily: Kochałam ją bardziej niż przyjaciółkę 

MIEJSCE 4



Emily: Jestem lesbijką 

MIEJSCE 3



Emily: To wypracowanie zadane na dzisiaj ale nie zostaje na zajęciach.
Czy dopilnujesz by prawdziwy nauczyciel to dostał?


MIEJSCE 2


Emily: Wiem co zrobiłeś, my wszystkie wiemy
i nie uciekniesz z tym/od tego
(tutaj nie jestem do końca pewna)


MIEJSCE 1


Emily: Jeśli kłamstwo byłoby przestępstwem, wszyscy bylibyśmy w więzieniu


Dla Emily było ciężko wybrać gdyż ona ma naprawdę mało takich fajnych cytatów
ale to moje zdanie :) Wiec jeśli macie jakieś ulubione cytaty Em napiszcie je w komentarzach.

Z pojedynczych postaci zrobię jeszczę Alison i Monę
Moje pytanie brzmi: Czy chcecie jeszcze cytaty jakiś pojedynczych postaci?


Były już TOP 10 cytatów....:

~Ann

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. była już :) -> http://pll-poland.blogspot.com/2014/10/top-10-cytatow-hanny.html

      Usuń
  2. Em ma najmniej tych fajnych cytatów, ale najlepszy jest na Miejscu 1. Uwielbiam go :-) Fajnie, ze zrobisz jeszcze cytaty Alison i Mony, a może jeszcze Paige, Melisy lub Ezry. Wiem, że oni nie mają zbyt dobrych cytatów

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze "Hanna, to nie pasemka, to szkło w moich włosach!" Kocham to :') <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...