TOP 10 cytatów... Arii

Witajcie, TOP 10... miało być co prawda w weekend ale jest dzisiaj :)
Dzisiaj mam dla was jedne z ciekawszych moim zdaniem cytatów Arii.
Nie mogę je nazwać swoimi ulubionymi bo jest tyle świetnych kwestii Arii
jak i reszty bohaterów a połowy z nich pewnie każdy z nas nie pamięta ;)
Wiec przedstawię wam te dla których znalazłam gify no takie dla których nie 
znalazłam ale są świetne :D


ARIA : Nie mogę pozwolić by stało Ci się coś złego
EZRA : Aria, stało się coś złego, nie pozwalasz mi się zobaczyć


MIEJSCE 10


ARIA: Nikt nie będzie za mną tęsknił

MIEJSCE 9


ARIA: Jesteś stuknięta i kocham Cie za to


MIEJSCE 8

Aria: Hanna, do you mind? It's kind of sacred ground. 

ARIA: Hanna,  mogłabyś? To jakby święte miejsce


MIEJSCE 7

Aria: Ezra's back, and so is Ms. Fitz-scary.

ARIA: Ezra wrócił i przerażająca Pani Fitz
(jedynie tak to miało sens ale ja bym zostawiła Pani Fitz-scary)



MIEJSCE 6


ARIA: Nie jestem już twoja mała dziewczynką

MIEJSCE 5


ARIA: Była byś zdziwiona do czego ludzie są zdolni

MIEJSCE 4


ARIA: Kiedy kogoś kochasz, warto o to walczyć
nie ważne jakie są szanse


MIEJSCE 3


ARIA : Suk* widzi

MIEJSCE 2



ARIA: Nie macie treningu chłopacy?
Czy zgubiliście./straciliście swoje jaja/piłeczki


MIEJSCE 1


ARIA: Taa, ale nie byłaś tą która z nim spała



A jakie są wasze ulubione lub według was ciekawe kwestie Arii?
Wymieniłam je tutaj? Pewnie nie xd
Więc napiszcie je w komentarzach :D

O kim chcecie następne TOP 10 cytatów?


Były już TOP 10 cytatów....:
~Spencer~klik

Udostępnij:

11 komentarze

  1. 3 chyba najlepsze z tych :D hhahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie te 3 pierwsze miejsca były trudne do obsadzenia :D

      Usuń
  2. Ja bym chciała dialogi Ezrii :3

    OdpowiedzUsuń
  3. o Hannie dajesz :D
    ogólnie najpierw weź Kłamczuchy i Monę
    a potem dawaj związki...zrobisz tak?
    proszę...bo to jest świetna seria :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za dialogami ezrii

    OdpowiedzUsuń
  5. najpierw zrób Kłamczuchy...teraz Hanne albo Em :D
    a potem związki i na pierwszy ogień wtedy Ezria :d <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...