TOP 10 cytatów... Hanny

Hej :)
Dzisiaj będą cytaty o Hannie.
Wiem że były głosy za cytatami Ezrii ale nie wybrałam ich.
Czemu? Ponieważ chciałabym najpierw zrobić to z pojedynczymi
postaciami. Chciałabym zrobić jeszcze Emily, Alison i Monę.
(mogę kogoś jeszcze...ale napiszcie kogo).
A wtedy przejdę do pisania TOP 10 cytatów z związkami :)
(Ezria, Spoby, Haleb itd)




MIEJSCE 10



"Możesz powiedzieć dużo o kimś przez jego buty"

MIEJSCE 9


"Dałeś komuś drugą szansę, to nigdy nie jest głupie"

MIEJSCE 8


"Po prostu kocham ten kolor"

MIEJSCE 7


"Zamierzam posłuchać każdej smutnej piosenki jakie ściągnęłam wiele razy"

MIEJSCE 6


"Nie ma ciebie i mam dosyć tęsknienia za tobą"

MIEJSCE 5


"Jeśli naprawdę chcesz zaskoczyć Tobiego, włóż 12 centymetrowe [5 calowe=12,70 cm] obcasy
i nic poza tym kiedy wejdzie"

MIEJSCE 4


"Dwoje ludzi którzy kochają się tak bardzo powinni być razem"

MIEJSCE 3
wspólnie

"Nie ty śledź go! Ja muszę zmienić bieliznę" / "Myślę! To jestem ja myśląca! I [i to słowo jest tłumaczone jako linienie a tego raczej Hanna nie powiedziała]"


MIEJSCE 2
wspólnie


"Nie chce znowu przez przypadek trafić na twoje usta"
"Przeczytaj jej cycki"
"Lucas, robisz to z nią"


MIEJSCE 1
wspólnie



"Nie, Hanna wie co Hanna ma na myśli"



"Oh proszę, Jenna nas nie usłyszy, jest ślepa"

Oo matko o Hannie było najgorzej!
Ona ma tyle świetnych tekstów, że tego nie dało się umieścić w TOP 10..dlatego jest parę miejsc wspólnych :) Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe ;)
Ja po prostu nie mogłam się zdecydować. A i tak pewnie wielu  nawet tutaj (lepszych) nie zamieściłam...

A więc tak jak pisałam wyżej związki zamierzam na koniec zrobić :)
Pytanie brzmi czy mam zrobić jeszcze tylko Emily, Alison i Monę czy kogoś jeszcze?
Dajcie znać an ten temat oraz napiszcie swoje ulubione kwestie Hanny :D


Były już TOP 10 cytatów....:
~Spencer~klik
~Arii~klik

Udostępnij:

6 komentarze

  1. wiedziałam że ten już niemal kultowy tekst "Jenna nas nie widzi, jest ślepa" będzie na pierwszym miejscu! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona tam mówiła o tym linieniu, bo w tym samym momencie wyrwała sobie włosy z głowy czy cos takiego. Nie pamietam dokladnie tej sceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hanna ma najlepsze teksty, niestety w tym momencie nie pamiętam. Możesz też zrobić Spencer? Ona też ma świetne cytaty.

    Tak przy okazji 28.10 są urodziny Troian. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Spencer już było :)
      a co do urodzin Troian to wiemy że ma dzisiaj urodziny ale jednak
      na razie takich urodzinowych postów nie dodajemy - mam zamiar dodawać od
      nowego roku :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...