Nowa para w serialu?

Siemka :)
Jak wam minął dzisiejszy dzień?
Ja powiem wam ze myślałam o poniższym promo 5x13
i wpadła mi do głowy pewna irracjonalna wprost teoria :D

Wiec jeśli jesteście ciekawi co mój umysł wymyślił zapraszam do rozwinięcia :)



A wiec odwiłam sie jeszcze do jednej rzeczy.
A mianowicie do zdania które wypowie pewna osoba (nie wiemy kto)

 "Widziałem/am jak Ali całuje Świętego Mikołaja"

Kto będzie Mikołajem?
























Patrząc na powyższe zdjęcie jestem wprost pewna 
że Mikołajem będzie...LUCAS!


Te oczy i nos...są identyczne!

I tutaj zaczynam gdybanie :D

Co jeśli osoba która wypowiada zdania powyżej dajmy na to Aria (może to być ona ale nie musi - możemy przypuszczać że to ona ponieważ zaglądała za zasłonę) widziała Mikołaja którym był Lucas razem z Ali? Całujących się?

Co to może oznaczać?
Związek? Czy może zaplanowaną intrygę?

A jakie jest wasze zdanie?
To intryga? Czy może nowy związek - LUCASON?

~Ann

  

Udostępnij:

5 komentarze

  1. trochę to żałosne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Równie dobrze może być Mikołajem Ezra, mi się przynajmniej wydaje, że wygląda podobnie ( ba! identycznie) jak Mikołaj na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ezra? Gdzie ty w tym Mikołaju widzisz Ezre? W ogóle nie podobny :)

      Usuń
  3. Mikołajem jest Holbrook . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucas, Holbrook i ktoś jeszcze...jest 3 mikołajów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...