Sneak peek's z 7x12


Hejka! Mam dzisiaj dla was sneak peek'i z najnowszego odcinka.
Zapraszam do rozwinięcia.



Spencer: Jak długo będzie się on migał z powrotem do domu by stawić mi czoła?
Veronica: Kochanie, twój ojciec nie unika ciebie, wróci w czwartek. Zostawił ci parę wiadomości.
Spencer: Taa, to nie takiej rozmowy chcę kiedy jest on w hotelowym lobby.
Veronica: Go również to boli Spencer. To nie tak którekolwiek z nas chciało byś się dowiedziała.
Spencer: Co Melissa wie? Czy podpisaliście jakiś sekretny rodzinny pakt by trzymać mnie w niewiedzy?
Veronica: Twoja siostra cię kocha.
Spencer: (...) była w szoku kiedy dowiedziała się że jesteśmy spokrewnione do Jasona.
I jeśli wiedziała, że tata raz zdradził to czemu zrobiła taki wielki pokaz? Dlaczego nie powiedziała mi wtedy?
Veronica: Melissa nie zdaje sobie sprawy ze wszystkich okoliczności.
Spencer: Wow więc tylko ty i tata mogliście odczuć tą ironię kiedy ja zapisałam się do tego samego szpitala psychiatrycznego w którym się urodziłam.
Veronica: Proszę nie rób tego. Nie masz pojęcia jakie to było trudne dla mnie tam wejść.
Spencer: Taa, ty mogłaś wyjść. Czuje jakby cześć mnie zawszę będzie tam do końca mojego życia



Alison: W porządku 12-stronicowa praca jest do oddanie w piątek (...)
wiec proszę zróbcie ją, pomoże przeczytanie sztuki.
Emily: Mogę z tobą porozmawiać?
Addison: To nie najlepszy moment.
Emily: Addison, nie ma żadnego sprawozdania odnośnie twojego wczorajszego wyjścia z powodu choroby.
Addison: Kiedy to się stało federalnym dochodzeniem?
Emily: Twoi znajomi z drużyny są w basenie (...)
Jeśli przegapisz trening bez...
Addiosn: Czego potrzebujesz....prześwietlenia? Moja głowa pulsowała, słuchanie twojego zardzewiałego gwizdka nic by nie pomogło.
Emily: (...)
Addison: Jesteś pewna, że chcesz to zrobić?
Emily: Czy to tylko ja czy...
Alison: Jest gorsza...tak jak kiedy ja groziłam dorosłym (...)
Emily: Wiec zdecydowałaś...
Alison: Nie. Po prostu próbuję przeżyć jeden dzień bez myślenia o tym.
Emily: Może wpadnę, zjemy kolację.
Nie powinnaś być teraz sama.
Alison: Nie jestem. W domu obok jest machająca do mnie mała ja w grze planszowej.
Prawdopodobne (...) by sprawić by moja sytuacja się pogorszyła..jeśli to jeszcze możliwe.

Co sądzicie o tych scenach?
Co sądzicie o zachowaniu Spencer? I Addison?
Czy waszym zdaniem coś ona kombinuje? 

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...