Dziewczyny na Freeform UpFront


Hejka! Mam dla was zdjęcia z eventu stacji Freeform.
Zapraszam do ocenienia kreacji dziewczyn ;)









I jak? Kto waszym zdaniem wygląda najlepiej a kto najgorzej?
Ja przyznam, ze nie mogę zdecydować.
W każdej stylizacji jest coś co mnie się podoba i coś co mnie odpycha od niej.
Więc może zrobię dwa rankingi. W jednym podam kolejność makijaży od tego co podoba mi się najbardziej do tego co najmniej i tak samo ze stylizacjiami. 
Makijaż: Troian, Lucy, Sasha, Ashley, Shay
Stylizacje: Shay, Troian, Ashley, Lucy, Sasha

Napiszcie wasze rankingi.
Jeden ogólny lub dwa tak jak ja :)


Udostępnij:

1 komentarze

  1. Stylizacje : Shay, Troian, Ashley, Sasha, Lucy, a make up : Troian, Sasha, Lucy, Shay, Ashley

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...