Promo ostatnich odcinków

Promo ostatnich 10 odcinków!







Alison: przyjaciele mają sekrety
Alison: to sprawia, że są ze sobą blisko
Spencer: jesteś mała, ale wielka (odważna)
Spencer: "A" odebrało mi wszystko
Spencer: nie mogę stracić także ciebie
Emily: cieszę się ,że tu jesteś
Emily: nie chcę być sama
Alison: tęskniłyście za mną?
Hanna: jesteśmy połączone, jak wielka miska linguine (włoskiego makaronu)
 Spencer: Jakie mam szczęście, że mam coś (serial) co sprawia, że pożegnanie z tym jest takie trudne?


DO PREMIERY 7B ZOSTAŁO 35 DNI!



Hej, rozumiem wasze rozczarowanie brakiem aktywności. Chciałabym przeprosić. Macie racje, nie dodajemy za często postów. Głównie z barku czasu. Chciałabym jakoś się zrekompensować, niestety nie mam aż tyle czasu, ale kiedy tylko będę mogła będę dodawała posty. 

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać odcinków a zarazem płaczę, że to koniec :( Ten rok to katastrofa tyle pięknych seriali się kończy...
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również nie możemy się doczekać. Czuję, że koniec będzie piękny, niesamowity i smutny.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...