Top Tygodnia #2

Co słychać u naszych aktorów? Zapraszam na kolejne podsumowanie wydarzeń z sieci z tego tygodnia! :)





1) Wydarzenie tygodnia
Pewna dziewczyna wygrała w Haleb Represent Tee Competition i miała okazję porozmawiać z Tylerem przez skype! Podejrzewam, że pewnie wszyscy jej w tym momencie zazdrościmy! ;)



2) Instagram
Dzisiaj postanowiłam wyróżnić dwa zdjęcia. Będą to fotografie pochodzące z instagramów Troian i Shay. Buttah wrzuciła do sieci prześliczne zdjęcie, które po prostu musiałam wam pokazać, a panna Bellisario podzieliła się z fanami świetnym fanartem całej piątki Kłamczuch! Które podoba wam się bardziej? :)



3) Filmik
Torrey wrzuciła na swojego instagrama naprawdę pozytywny filmik zza kulis Chicago Med. Zachęcam do obejrzenia! :)



4) Snapchat
Koronę najlepszej snapowiczki po raz kolejny zgarnia Shay Mitchell! Dziewczyna wrzuciła do internetu masę świetnych zdjęć. Sami zobaczcie:



5) Twitter
Najlepszym tweetem tygodnia zostaje zdjęcie dodane przez Shay! Bardzo mi się spodobało i stwierdziłam, że warto wam je pokazać. Dziewczyna wygląda uroczo!



6) Stylizacja
Outfitem tygodnia mianuję stylizację Ashley Benson! Według mnie blondynka wyglądała świetnie!
Jak podoba się wam?



7) News
Lucy Hale po raz kolejny zostanie ciocią! Jej siostra, Maggie, jest w ciąży!
siostrzenica Lucy, zdj z instagrama


Jak pewnie widzicie, w wielu kwestiach królową tego tygodnia została Shay! Co myślicie o aktywności naszych gwiazd w tym tygodniu? :)

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Zdjęcia Shay- świetne! Stylizacja Ashley- bardzo fajna, ale ten "naszyjnik". :/ A siostrzenica Lucy- słodka ^^.
    P.S. Dziękuję za książki PLL! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam także wspomnieć, że baaardzo zazdroszczę dziewczynie, która rozmawiała z Tylerem. ;c

      Usuń
    2. Noo! A dzisiaj jak ogl snapa Shay to widziałam jak ona i Ian rozmawiali z fanami na skypie. Ja się pytam skąd oni mają ich nazwy xd

      Usuń
    3. Z ciekawości aż weszłam na snapa. Uhhh... Jak ja bym chciała z nimi porozmawiać! I ja także nie wiem skąd mają ich nazwy :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podoba mi sie ta seria

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...