Fanfiction Sunday #9


Witam was w kolejnym poście z tej serii :)
Zapraszam do rozwinięcia!



Dzisiaj mam dla was jedno faniction z polecenia :)


Say Something

Alison jest królową szkoły, potrafi rozkochac w sobie każdego chłopaka. Razem z nią do szkoły chodzą jej bardzo bliskie przyjaciółki Hanna, Aria, Spencer i Emily. 
Emily zawsze czuła do Alison coś więcej niż tylko przyjaźń, ale po tych wielu razach gdy przekonała się, że Ali tylko  pogrywa z jej uczuciami przestała wierzyć ale jednak nigdy nie przestała kochać.
PO POLSKU


It's Not Going To Be That Easy Bitches

BANG. BANG. Aria zabiła "A", ale dlaczego przychodzą nowe wiadomości. 
Kto zostanie skrzywdzony a kto się rozpadnie. 
PO ANGIELSKU
Opis jest okropny ale fanfiction jest naprawdę świetne.
Na początku skupia się wokół Arii jednak potem i reszta dziewczyn zaczyna być ważna.

Multiple ways of life

4 przyjaciółki. 4 życia. Mogą się nie zgadzać z podjętymi decyzjami ale kiedy mają kłopoty są tam zawsze dla siebie nawzajem. Ale co się stanie kiedy jedna z nich będzie miała większe kłopoty?
Jak dziewczyny zareagują na wielka wiadomość Arii i co z tego wyniknie?
PO ANGIELSKU

Które podoba się wam najbardziej?
I o kim chcecie następne fanfiction?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Nie wiem jak inni, ale ja wolę czytać angielskie opowiadania. Czy tylko ja mam wrażenie, że w polskich nie ma ani ładu, ani składu? Słabo troszkę z interpunkcją... Nie wymagam jakiegoś wielce bogatego słownictwa, więc nie mówcie mi, że wymagam rzeczy jak od osoby piszącej książkę, która ma być tłumaczona na 30 języków. Kocham czytać książki i sama dla siebie piszę, więc takie rzeczy trochę kłują mnie w oczy. To nie ma być hejt, ale wiem że dużo osób czytających blogi czyta tego typu posty i sama pisze, więc chcę im trochę pomóc i pokazać co jest ważne dla potencjalnego czytelnika. Najbardziej podoba mi się nr. 2. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po polsku co dałam lub to co ja czy też Nox piszemy (ah ta skromność xd) to są jeszcze dobrze nawet napisane. Wiadomo do ideału daleko ale są ok.
      Ale mówię Ci na tej stronie z której dodaje po angielsku są również w innych jezykach...m.in. po polsku i to co tam jest to jest grafomania, tego się czytać nie da.

      Ja osobiście również wolę czytać po angielsku bo to wzbogaca mój angielski i dzięki temu już lepiej idą mi teksty czytane na zadaniach maturalnych.
      Ale były prośby bym też dawała po polsku no i jedna czytelniczka wysłała mi parę wiec postanowiłam dodawać :)

      Usuń
  2. powtrot Ezrii w 6B!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...