Zdjęcie promujące 6B!


Co sądzicie o zdjęciu? O wyglądzie naszych Kłamczuch?

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Jak dla mnie porazka za sztucznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie moim zdaniem jest ładne ale też uważam, że jest sztucznie :/

      Usuń
  2. Kłamczuchy wyglądają ślicznie. Jednak styl tego zdjęcia nie pasuje do PLL. Tak mi się wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie jest ładne ale trochę sztuczne :/ I to jest chyba ten błąd

      Usuń
    2. Zgadzam się :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie sztucznie i trochę nie w stylu PLL. Taki plakat pasuje mi do jakiegoś obyczajowego serialu, tasiemca.
    Chciałam jeszcze napisać o takiej jednej właściwie nieistotnej sprawie, ale muszę to napisać. W odcinku specjalnym, kiedy Alison rozmawia z Moną. Ali ma na sobie czerwoną sukienkę, co od razu mi przypomina o Red Coat. Mona ubrana jest na czarno, jak A. Czyżby nawiązanie do starego życia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sasha jest więc dla mnie bomba. Co prawda jak już wyżej wspomniano, pasuje bardziej do serialu obyczajowego niż dramatu z "A" ale może to tylko wstęp? W sensie podczas odcinków z 6b bedą jeszcze jakies inne zdjęcia?
    Podoba mi się z tyłu to że pisze "city of rosewood" i one stoją obok samochodu, ale wydaje mi się, że powinno być nieco mroczniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ziemia wysypująca się z auta jest świetnym pomysłem według mnie. Kłamczuchy wyglądają świetnie, plakat ładny, ale rzeczywiście nie w stylu PLL.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...