Wywiad z Lucy Hale dla PAPER

Hejka! Pod postem z sesją Lucy dla Paper zapytałam was czy chcecie abym dodała wam wywiad.
Chcieliście a wiec proszę, zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. 
Koniecznie podzielcie się z nami swoim zdaniem co do odpowiedzi Lucy i może nawet własne napiszcie ;)





Jaka jest najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś w ciągu roku?

Zdecydowanie skoki ze spadochronem. Mam na myśli.....skakać 10 000 m nad ziemią.
Nie ma niczego bardziej ekstremalnego od tego.

Czym jest to czego nikt o tobie nie wie?

Mam wiele ukrytych sekretów. I takie zostaną. 
Myślę, że wiele osób będzie zaskoczonych, że nie jestem za bardzo społeczna.
Zdecydowanie wolałabym "Netflix i relaks" niż cokolwiek innego.
Nienawidzę przygotowywać się i duże tłumy mnie niepokoją. 

Kiedy ostatni raz się bałaś?

Wariuje kiedy ludzie nie odpisują mi od razu/ Od razu zakładam najgorsze i to moja wina.
Nie usłyszę odpowiedzi od przyjaciela i dochodzę do wniosku, że zostali zranieni i powinnam zadzwonić na 911.

Jakie są trzy ostatnie rzeczy, których szukałaś w Google?

1. Meksykańskie restauracje w Memphis
2. "Mała Syrenka"
3. Informacje o psach z cukrzycą (mój kuzyn oszczędza pieniądze by kupić jednego)


Jaki serial ostatnio oglądałaś?

Narcos. Bardzo dobry. Oglądałam go przez weekend.

Co dzisiaj jadłaś na śniadanie?

Wielki kubek kawy, banana i masło migdałowe.
I garść żelków candy corn (*klik*)

Wolisz Seamless czy Delivery.com?

Postmates! Jest to najczęściej używana aplikacja na moim telefonie.
Prawdopodobnie (ja) Postmates jedzenie 4-5 razy w tygodniu.

Jaka jest najdziwniejsza rzecz jaką kiedykolwiek kupiłaś przez internet?

Nadmuchiwaną głowę jednorożca.

Co sądzicie o wywiadzie? O odpowiedziach Lucy?
A wy jak byście odpowiedzieli na te pytania?


Moje to:

1. W sumie nic, nie robię nic szalonego - przynajmniej w moim rozumowaniu :D
2. Są takie sprawy ale jednak pozostaną ukryte tj. u Lucy
3. We wtorek (1.12.2015) miałam okropny sen, mój dom był zniszczony i wg.
Kiedy obudziłam się w nocy to nie wiedziałam co myśleć.
4. Nowy odcinek iZombie, Król Dawid, Strona UG
5. Dzisiaj iZombie
6. Herbatę wypiłam
7. Nie znam, nie używam xd
8. Prezent na 18 - "Zestaw do tresowania faceta" xd

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Skok ze spadochronem, jak fajnie, też bym chciała kiedyś skoczyć. Nie wiedziałam, że Lucy nie jest zbyt społeczne, zaskoczyło mnie to, ale mam podobnie, wiec fajnie znaleźć wspólną cechę. Ja też zawsze piję herbatkę na śniadanko, najlepsza!<3/Alixe

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się podzielę, a co! :D
    1. Latem spontanicznie pojechałam z chłopakiem i znajomymi do jednego z nadmorskich miast, oddalonego o kilkadziesiąt kilometrów ode mnie. Normalnie to zawsze wszystko dokładnie planuję :P Mieliśmy ze sobą tylko 50 zł (gdzie 35 zł wydaliśmy na podróż w jedną stronę… powrót już był trochę trudniejszy :P). Zwiedzaliśmy, bawiliśmy się, oglądaliśmy wschód słońca na plaży :) Wróciliśmy wyczerpani następnego dnia o 8 rano. Było fajnie, ale jeśli chcecie to powtórzyć to pamiętajcie o jakichś pieniądzach albo chociaż karcie do bankomatu :P
    2. Kiedy byłam mała (coś ok. 9 lat) to miałam schowane buty pod łóżkiem na wypadek, gdybym musiała szybko uciekać przez okno (nie rozumiem tego do dziś). Więcej nie powiem :D
    3. Zalałam wczoraj laptopa swojego chłopaka, który jest informatykiem. Mistrz koordynacji. Na szczęście mój luby okazał się bardzo wyrozumiałym człowiekiem :P Dzisiaj już wszystko działa.
    4. Barwa szkła domieszkowanego jonami metali; cena 30-letniej whisky (nie pytajcie :P); „Modern Family”
    5. „Miasto zła”
    6. Płatki kukurydziane z żurawiną, rodzynkami i bananem zalane mlekiem :) Zrobiłam też sobie herbatę, ale zawsze zapominam wypić.
    7. –
    8. Nie kupuję dziwnych rzeczy przez internet :D wszystko mi się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...