Spoilery 6B

Właśnie dowiedziałam się, że wybija mi rok na blogu -z pewną przerwą, której bardzo potrzebowałam. Wróciłam w te wakacje i właśnie mam swoją "pierwszą rocznicę". Wiem, że niektórym nie podoba się moja działalność, ale cóż...

Jednak teraz nie przedłużając. Jesteście ciekawi co wydarzy się w drugiej połowie sezonu szóstego? W takim razie zapraszam do rozwinięcia!
SPOILERS ALERT
 Spoilery:
 1. Po przeskoku czasowym Ezria, Spoby i Haleb nie będą razem. 
2. Wren powróci, by pomóc kłamczuchom w odkryciu kim jest Big Bad. 
3. Zobaczymy Lorenzo. 
4. Sara stanie się zupełnie innym człowiekiem. 
5. W 6x11 będzie pogrzeb i scena Spoby
6. Sasha uznała odcinek 5x12 za odrodzenie/przepiękna przemianę. 
7.W 6x12 Hanna będzie miała scenę w sypialni, za to Haleb będzie miał swoje 5 minut.
8. W 6x13 zobaczymy Melisse.
9. Maya Goldsmith wyznała, że w 6x13 pojawi się scena, którą chciała napisać przez wszystkie sezony.
10. Sara będzie zupełnie inną osobą.
11. Jest szansa na związek Sary i Emily. Podobno ta dwójka spędzi wspólną noc.
 12. W 6x15 zobaczymy Emison i Haleba.
13. Ponownie scena Spencer i Tobiego pojawi się w 6x14.
14. 6x17 odbędzie się ślub, zobaczymy Ezrie, Hanna wciąż będzie zaręczona i pojawi się nowy chłopak.
15. 6x18 będzie podobno bardzo ekscytujące, w dodatku zobaczymy Ashley Marin.
16. Big Bad ma być dziesięć razy gorsze od -A. Nowe zło nie będzie lubiło gierek, jego mottem przewodnim będzie -zrób to, albo cię zabije. Zero skrupułów.
17. Przez wszystkie sezony Mona była cieniem, a kłamczuchy były w centrum naszej uwagi. To ma się zmienić. Vanderwaal będzie teraz bardzo ważna.
18. W 6x19 Alison wyląduje w szpitalu i zobaczymy FlashBack z udziałem Jessicy!
19. Ponowny powrót Spoby i Emison ujrzymy w 6x20!
20. W nadchodzących odcinkach zobaczymy: Mone, Petera, Sare, Pam, Elle, Ashley, Veronice, Lorenzo, Yovanne!
21. Jason będzie szczęśliwy. Marlene uważa, że ten chłopak na to zasługuje.
22. Krążą plotki, albowiem Spencer i Caleb będą mieli łóżkową scenę...


Jeśli chodzi o związki kłamczuch. Po przeskoku czasowym...
Hanna będzie zaręczona,
Aria będzie w związku,
Spencer i Emily będą wolne, jednak druga kłamczucha nie pozostanie samotna na długo,
za to Alison, jak to Alison u niej wszystko jest skomplikowane.

Źródło: Twitter: PLLnewspl, seventeen, Facebook;

Jak waszym zdaniem zapowiada się 6b? Wiadomo, że Spoilery nie zawsze mówią prawdę, ale patrząc na promo przychodzi mi jedno, wielkie -WOW. Mam nadzieje, że się nie rozczaruje, ponieważ zarówno 5x25, jak i 6x10 strasznie mnie zawiodły.

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Mi najbardziej sie podoba twoja dzialnosc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od września przeglądam anonimowo Twojego bloga i muszę przyznać, że nie wiem, jak bym bez Ciebie funkcjonowała! Z trzech najpopularniejszych blogów o tej tematyce, ten jest najlepszy <3 Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...