Moje oczekiwania od 6B?

Cześć! Ostatnio wzięła mnie wena, więc posty mojego autorstwa (w najbliższym czasie) będą tutaj dosyć częste. Chyba nie tylko ja wyczekuje premiery 6b, prawda? Cały czas zastanawiam się -co się wydarzy. Jednak głównie moje myśli krążą nad pytaniem -Czy PLL mnie nie zawiedzie? W końcu nie od teraz wiadomo, że nie jestem zadowolona z 5b, jak i 6a. Postanowiłam przedstawić wam moje oczekiwania względem nadchodzących odcinków...zapraszam! 

1. Big Bad
Marlene wyznała, że nowe zło będzie bezwzględne. Trzymam ją za słowo. Mam nadzieje, że nasz czarny charakter naprawdę będzie mordował na prawo i lewo, a w potrzebie nie zawaha się skrzywdzić kłamczuch. Mona i Cece były delikatne, a jeśli producenci chcą utrzymać oglądalność sezonu 6 (jak i 7...boże) to lepiej by poszli w ślady "Scream", gdzie w każdym odcinku są nowe trupy.
 

2. Mroczny klimat 
Pamiętacie stare PLL? Szczególnie dobrze wspominam sezon 3 i 4. Lalki, strach i napięcie, które towarzyszyło serialowi było niesamowite. Jednak ulotniło się wraz z 5x13. Teraz liczę na wielki powrót! 
 

3. Mnóstwo sekretów 
Serial nazywa się "Pretty Little Liars", a więc...kłamcie, ukrywajcie prawdę, knujcie! Mam nadzieje, że każda z kłamczuch będzie miała coś za uszami i nie będzie to kradzież bułki w sklepie.

4. Puzzle, które można ułożyć 
 Tutaj głównie chodzi mi o logikę. Większość przyzna mi rację, że finał był trochę...niepoukładany? Nie wszystko trzymało się kupy, a przez to 6x10 nie ma zbyt wielu zwolenników. Tak więc oczekuje, że Marlene ruszy głową i na nowo zacznie myśleć logiczne, tak by po skończeniu serialu każdy z nas pomyślał "Rozumiem, wszystko od samego początku było takie jasne", a nie "Straciłem siedem lat, by nic się nie dowiedzieć".

5. Charakterystyczne postacie
W pierwszych sezonach widać było różnicę między kłamczuchami. W stylu ubierania się, czy charakterze, jednak późniejsze czasy wszystko się ze sobą zlało. Czy tylko ja miałam takie wrażenie, że ostatnio wszystkie postacie były do siebie takie podobne, a nagle dziewczyny zaczęły ubierać się tak samo? Mam nadzieje, że po powrocie się to zmieni. 
 

Podzielacie moje zdanie, czy może macie inne pomysły? Piszcie w komentarzach!

Udostępnij:

3 komentarze

  1. o co chodzi z tymi skrótami 6B i 6A itp. bo nie kumam tego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6A - to odcinki szóstego sezonu od 1 do 10, za to 6B to odcinki sezonu szóstego od 11 do 20 :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że serial i jego wątki staną się bardziej logiczne i mniej irracjonalne. Dziewczyny dorosły i zmądrzały. Mam nadzieję na poważniejszą akcję. Ale oczywiście bardzo chcę, żeby pewne rzezczy się nie zmieniły jak teksty Hany, bo je kocham :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...