Tydzień strachu #3 - Jak straszy obsada? (pomysły i inspiracje na stroje na Halloween)


Imprezy halloweenowe - no kto ich nie lubi ;) Każdy chce zaskoczyć wszystkich swoim oryginalnym pomysłem na kostium. Niektórzy korzystają z gotowych strojów i po prostu je kupują, a inni wolą wykonać coś samodzielnie. Oba sposoby są świetną zabawą i okazją do wykazania się. Pozostaje jednak pytanie - gdzie znaleźć inspiracje? 
Może w rozwinięciu? ;))



ROZWIJAMY POST!



1) Chcecie wyglądać na imprezie dość poważnie, ale z pomysłem? Czemu nie ubierzecie się podobnie do naszych gwiazd? Ich stroje z 3x13 są naprawdę ciekawe! ;)




2) Nie macie czasu ani ochoty na przesadne strojenie się i szykowanie parę godzin? Dodatki potrafią zdziałać cuda!
Odpowiednio ciemny makijaż i ubrania świetnie zastąpią nam wymyślne przebrania! ;)




3) Wolicie tradycyjne stroje? Nie ma sprawy! Czarownica, piratka, czy indianka zawsze są w modzie! ;)




4) Nie macie czasu i zbyt wielkich środków? Postawcie na zwykłe ciuchy i ciekawe dodatki (np. coś na głowę)!




5) Nie żałujecie czasu poświęconego na zrobienie idealnego makijażu? To świetnie, zacznijcie działać!




6) Są tu fani Lady Gagi? Mam coś specjalnie dla Was ;))




7) Anioł i diabeł to zawsze kultowe wybory! Wolicie poszaleć w czerwieni, czy może wybieracie stonowaną biel? :)




8) Lubicie wyglądać idealnie i mieć wszystko dopasowane do siebie w 100%? Postawcie na tematyczne stylizacje! Co powiecie na postacie z filmów, czy książek?





9) Przyznać się, która dziewczyna choć raz przebierała się za księżniczkę? ;) Może warto wrócić do dawnych czasów? Wyciągajcie z szaf swoje najładniejsze sukienki i udawajcie królewny z bajek! ;)





10) A może chcecie zaszokować wszystkich? W końcu czemu by nie ubrać jak jednorożec (?), czy twitter? ;)




*11) Kto powiedział, że w Halloween tylko dziewczyny mogą się przebrać? Chłopaki, postarajcie się i na imprezie zachwyćcie wszystkich swoim pomysłowym strojem! ;))



____________________________________________________________
Jak podoba Wam się ten post? Znaleźliście w nim coś, co Was zainspirowało? :)


Piszcie co sądzicie i koniecznie napiszcie za kogo się przebieracie! ;)


Udostępnij:

3 komentarze

  1. Post wyszedł Ci wspaniały ^^
    Ja zamierzałam przebrać się za Harley Quinn z Batmana, miałam już nawet połowę stroju, ale zaskoczyło mnie zapalenie płuc i od tygodnia siedzę w domu bez cienia szansy na wyjście w sobotę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
      ja się zawsze przebierałam za coś mrocznego i strasznego, ale w tym roku stawiam na miłe i słodkie przebranie z bajki :) będę minionkiem xd

      Usuń
    2. W takim razie życzę dużo zdrowia! Ja nie obchodzę Halloween bo nie za bardzo gdzie i z kim, a szkoda. Pozatym zgadzam się, post świetny, ciekawie napisany.
      Padłam przy pierwszym zdjęciu Juliana i Lucy jako jednorożec

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...