Happy Birthday, Troian!


Hej :) Nie wiem czy wiecie, ale dzisiaj swoje urodziny obchodzi Troian Bellisario, która w PLL odgrywa rolę Spencer! Aktorka kończy 30 lat! 
Nie wiem co Wy sądzicie, ale moim zdaniem ona zdecydowanie na tyle NIE wygląda!


Z mojej strony życzę Troian dużo zdrowia, szczęścia i wytrwałości w dążeniu do postawionych sobie celów. Niech dalej spełnia swoje marzenia i odnosi sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, ale też prywatnym. Życzę jej również wielu wspaniałych ról, bo jest ona naprawdę wspaniałą aktorką i zasługuje na nie! :)


A Wy lubicie naszą pannę Bellisario? Co sądzicie o roli Spencer Hastings, którą odgrywa? I najważniejsze- czego życzycie naszej wspaniałej Troian? :)



Udostępnij:

5 komentarze

  1. Kurde, całkowicie zapomniałam, że Troian żyje już 30. wiosnę ;o Moja nauczycielka jest w tym samym wieku i mogę obiektywnie stwierdzić, że T. świetnie się trzyma xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że pamiętam!(Jedyna osoba, którą znam i która ma urodziny w tym samym dniu co ja).
    Życzę Troian aby była szczęśliwa, kochana, aby spełniała swoje marzenia. Aby rozwijała się aktorsko, wielu ról, nietylko w serialach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci wszystkiego najlepszego! -Ja mam urodziny w tym samym dniu co Lucy Hale :)

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego również ode mnie! :)

      Usuń
    3. Dziękuję!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...