Tydzień strachu #2 - This Is A Dark Ride


Hej :) Podobał Wam się pierwszy post z tej serii, który dodałam przedwczoraj? Mam nadzieję, że tak, bo już dzisiaj startujemy z kolejnym! ;)

Zapraszam Was na podsumowanie najlepszego (moim zdaniem) halloweenowego odcinka PLL jaki mieliśmy okazję oglądać! :)


ROZWIJAMY POST!





1) Postać odcinka

W tym odcinku nie było żadnej osoby, która jakoś szczególnie zwróciła moją uwagę. Praktycznie wokół wszystkich coś się działo. Postanowiłam jednak, że postawię na Garretta! Mimo wszystko uważam, że jest on postacią, która dobrze zapamiętała się po 3x13 ;)




2) Team odcinka

Hanna&Aria&Jenna&Noel! Bardzo podobała mi się ich wspólna scena z około 9/10 min odcinka ;)

- Przyszłyście same? Jaka szkoda! - Noel
- Co tu robisz? - Hanna
- Ciebie też miło widzieć! - Jenna




3) Para odcinka

Spencer i Jason! Okej, może i są przyrodnim rodzeństwem, ale przecież Cece też miała coś do swojego brata ;)
Zresztą od zawsze uważałam, że ta dwójka byłaby ciekawą parą :)




4) Denerwujący bohater

W tym odcinku jakoś nikt mnie specjalnie nie zdenerwował. Nie chcę zostawiać jednak tego miejsca pustego, a więc postawię na Queen of Hearts! Nie podobało mi się to całe atakowanie mojej Spencer ;)




5) Ulubiona scena

Jenna spytała brata co sądzi o jej kostiumie, a ten w odpowiedzi wykonał pewien gest. Nie sądzicie, że Toby wybrnął świetnie z całej sytuacji? ;))




6) Największe zaskoczenie

Flashback z Alison! Kompletnie nie spodziewałam się takiego obrotu spraw! Powiem Wam, że nawet przez sekundę pomyślałam, że Garrett naprawdę uderzył Ali.




7) Najzabawniejszy moment

Scena z Noelem! Na początku myślałam, że chłopak naprawdę się dusi i nieźle się wtedy przestraszyłam. Później jednak okazało się, że był to tylko żart i zaczęłam się śmiać razem z kilkoma innymi bohaterami. Trzeba przyznać, że Noel ma specyficzne poczucie humoru ;)




8) Najstraszniejszy moment

Zdecydowanie scena z Arią zamkniętą w skrzyni! Przyznać się, kto też miał dreszcze? ;)




9) Najbardziej wzruszający moment 

Jason, który zauważa ciało swojej ''siostry''! Czy tylko mi skojarzyło się to ze sceną z 5x02?




10) Największa zagadka

Kto zabił Garretta? Kto był Queen of Hearts? Czyja ręka wystawała z ziemi?




11) Największe rozczarowanie

Bardzo krótki epizod Mony! Uważam, że sceny z brunetką są bardzo ciekawe i żałuję, że nie dane nam było oglądać ich więcej..




12)  Najlepsza stylizacja

Bezkonkurencyjnie - Spencer! Co tu dużo mówić, dziewczyna wyglądała pięknie! :)




13) Najgorsza stylizacja

Spencer chyba słynie z tego, że potrafi zarówno ubrać się genialnie, jak i fatalnie. Tak samo jest w tym przypadku. Moim zdaniem brunetka wypadła bardzo źle w tej stylizacji.
Przepraszam, nie znalazłam lepszego zdjęcia




14) Najlepszy cytat 

''To, że jest wolny nie znaczy, że jest niewinny'' Komuś też tak bardzo spodobał się ten tekst? :)




15) Podejrzany odcinka 

Dziwna relacja Jasona i Lucasa! Czy tylko ja to zauważyłam?



_________________________________________________________________
Jak podoba Wam się dzisiejszy post? Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego lekkiego opóźnienia ;)


Koniecznie napiszcie co sądzicie o notce! :)



Udostępnij:

1 komentarze

  1. bardzo się podoba. uwielbiam takie przypominanie odcinków:) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...