Piątkowe wieczory #8

Cześć! Witam w kolejnym poście z serii "Piątkowe wieczory". Przypominam, że za trzy tygodnie żegnamy się z serią, a na jej miejscu pojawi się nowa. 
1. Zabawne zdjęcia

Emily wciąż się martwi...


Spencer jest mną każdego dnia  szkole...
Toby: Pomyśl o tym Spencer!
Spencer: Nie chcę o tym myśleć! Jestem za zmęczona by myśleć, chcę po prostu iść spać.


Kiedy spotkam Keegana:


Kiedy próbujesz zabić pluskwę, A ona zaczyna latać...

2. Filmik tygodnia 

3. Warte uwagi 
Od kilku tygodni moja dieta składa się z Donatów, które zakupuje w Tesco. Spróbowałam już prawie wszystkich, prócz fioletowego. Powiem szczerze Nie są one wyśmienite w porównaniu do tych, które okazje miałam spróbować za granicą ale są naprawdę dobre.
Kolejna rzeczą są swetry! Ostatnio w moje ręce wpadł szary, milutki sweter z Sinsay czy jakoś tak. Jest cieplutki i wygląda naprawdę dobrze. Chciałam jeszcze wspomnieć, że jest w formie narzutki, a nie zakładany przez głowę. Ogółem sklep ten mogę polecić, ponieważ ich najnowsza kolekcja wyjątkowo mi się podoba.

4. Zabawne dialogi/cytaty postaci
Hanna: Tak, właśnie w tym problem, wielkie kłamstwo daje ci coś, na czym możesz się oprzeć. Problem zaczyna się, kiedy ujawnisz prawdę i wszystko się skomplikuje.

Emily: Znalazłyśmy ze Spencer ciemnię w jego szopie. Wywoływał zdjęcia śpiącej Ciebie.
Aria: Śpiącej?
Emily: Albo naćpanej.

5. Tapety na telefon/komputer, ikonki 
Ikonki:

 Ikonki z chłopcami:
 Tapety: 

 6. Ciekawostki 

7. Rare zdjęcia 

8. Co u gwiazd? 
Shay Mitchell i Ashley Benson pojawiły się na Gali MTV. Oto jak się prezentowały:

 GRY!
9. Co to za film/serial? 
Dziś znowu czeka na was opowiadanie napisane przez Ann....a wiec powodzenia ;)

Stopień trudności: średni
Rodzaj: film


Pewnego dnia pewien zrozpaczony mężczyzna zabija swoją żonę Spencer
po czym porywa swoje dwie córki - Jennę i Sydney.
Jednak i ucieczka nie skończyła się dla niego pomyślnie ponieważ samochód wypadł z ulicy.
Poturbowana ale ciągle żyjąca rodzina znajduje schronienie w opuszczonej chatce w lesie.
W międzyczasie wujek dziewczynek - Toby wraz ze swoją dziewczyną Hanną rozpoczynają poszukiwania dziewczynek, na próżno...
Nikt nie może ich znaleźć jednak nie traci on nadziei, że je odnajdzie.

5 LAT PÓŹNIEJ

Kiedy już nadzieja prawie opuściła Toby'ego zdarzył się cud. Jenna i Sydney odnalazły się...żywe.
Ale nie do końca normalne. Dziewczyny przez pięć lat żyły same w opuszczonej chatce po tym jak ich ojciec
zginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Przez okres ich nie obecności bardzo zdziczały, stworzyły swój własny język, który tylko
one rozumiały. Kiedy pytano je jak przetrwały, odpowiadały, że ktoś się nimi opiekował. Aria.
Jednak zaistniała sytuacja nie zraziła Toby'ego ponieważ postanowił im pomóc.
Razem z Hanną przygarnęli je i zamieszkali w nowym domu.
Z czasem Hanna zaczęła zauważać, że coś dziwnego, niecodziennego dzieje się w domu. Próbowała ona rozmawiać o tym z Toby'm,
lecz ten nic z tym nie zrobił. Po czasie i on się przekonał, że coś niedobrego dzieje się w ich domu.
W tym domu mieszkał ktoś jeszcze. Ktoś dobrze znany dziewczynką. Aria.
Poprzednia zagadka: Pożyczony narzeczony


10. Zgadnij kto to? 


Udostępnij:

14 komentarze

  1. Ikonki sa o wiele za duze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z opisem skojarzył mi się horror Mama. A co do zgadnij kto to, myślę, że to Hanna.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie sa ciekawostki? tylko po to tu wchodze

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała sugestia - zamiast "rare zdjęcia" pisz może "rzadkie". To trochę niepokojące, że angielski się wciska prawie wszędzie, dobrze by było tego unikać - oczywiście w miarę możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to za każdym razem drażni.

      Usuń
  5. Nie mówi się: "Jestem za zmęczona" tylko np. "Jestem zbyt zmęczona"

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Ktoś dobrze znany dziewczynką. " powinno być "Ktoś dobrze znany dziewczynką." Takie wyrazy zazwyczaj kończą się w celowniku liczby mnogiej na -om. Przyjrzyj się tym drzewOM, zrób zdjęcie tym mewOM. Końcówka -ą występuje w narzędniku liczby pojedynczej. Jestem dziewczynką, zaprzyjaźniłam się z mewą XD (To tylko taki przykład)
    Taka mała uwaga ode mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *W tym drugim zdaniu jest "Ktoś dobrze znany dziewczynkom."

      Usuń
    2. Poprawiasz koleżankę, a sama robisz durnowate błędy. Zauważyłam, że to nie pierwszy raz się tak w komentarzach wymądrzasz. Jesteście obie redaktorkami tego samego bloga i na pewno macie ze sobą jakiś kontakt poza blogiem, więc było trzeba do niej napisać prywatną wiadomość z tą "małą uwagą" i nie ośmieszać jej i siebie przy okazji. Sprawiasz wrażenie człowieka, który wytyka błędy ludziom tylko po to, by się dowartościować.
      Kiedy piszesz taki komentarz swojej koleżance, to mam wrażenie, że myślisz wtedy "Haha, zrobiła błąd, wytknę go na forum publicznym, żeby wszyscy to zauważyli. Przy okazji pokażę jak mądra jestem." Nie. Nie robi się takich rzeczy swoim koleżankom na forum publicznym, tylko ewentualnie zwraca się jej uwagę prywatnie. Naucz się tego, bo ludzie nie lubią przyjaźnić się z osobami, które bez przerwy poprawiają cię (przy ludziach) i okropnie przy tym wymądrzają.

      Usuń
    3. Dokladnie:))

      Usuń
    4. mam dysleksję wolno mi xd ;)
      ale dziękuję za obronę oraz za zwrócenie uwagi na błąd, zwrócę na to uwagę podczas pisania kolejnej gry dla Mrs. Hope ;)

      Usuń
  7. tytuł filmu to "mama"

    OdpowiedzUsuń
  8. Film - Mama
    Kto to ? - Alison

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...