Tydzień strachu #4 - Przebrania w stylu PLL? (WAŻNA INFORMACJA)


Były już inspiracje na kostiumy, to może wreszcie czas na jakiś konkret? Halloween już jutro, a więc trzeba zadbać o kostium! Dlatego też dzisiejszy post będzie treściwy i dość szybki. Najzwyczajniej w świecie wstawię Wam tu kilka przykładowych filmików ;)

A więc jeśli chcecie zobaczyć jak można stworzyć ciekawy kostium w klimacie PLL - zajrzyjcie do rozwinięcia! :)


ROZWIJAMY!





#1




#2




#3




#4




#5



________________________________________________________________
Który filmik spodobał Wam się najbardziej? Mnie bardzo zaciekawił pomysł z #3! :)


W komentarzach możecie pochwalić się tym, za kogo się przebieracie! Jestem bardzo ciekawa! ;)



PS Na samym końcu chciałam przeprosić za to, że nie dodaję ostatnio aż tak dużo postów z innych serii, ale mam masę nauki, a że zależy mi na dobrych ocenach, to nie jest tak łatwo. Postaram się poprawić, jednak nie chcę z góry zakładać co ile będzie pojawiała się notka. W wolnym czasie NA PEWNO będę pisać :)


Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...