Nowa zapowiedź 6B! Pełno scen z przeskoku! (Obszerne podsumowanie)


Hej:) Stacja ABC Family dała nam możliwość obejrzenia kolejnego zwiastunu 6B! Moim zdaniem filmik jest po prostu genialny! Jest tam pełno scen z przeskoku, które mocno szokują!
Postanowiłam napisać dla Was podsumowanie najważniejszych scen. W rozwinięciu znajdziecie cały opis, jak i sam filmik! :)



ROZWIJAMY!



Postanowiłam, że opiszę tylko te najciekawsze/ najbardziej szokujące sceny



___________________


Na samym początku widzimy krótkie podsumowanie wcześniejszych sezonów. Nie dzieje się specjalnie nic ciekawego, jednak całość prezentuje się naprawdę dobrze ;)



A teraz uwaga uwaga... Lecimy 5 lat do przodu! ;)



Nawet nie wiecie jak cieszę się z tego, że widzę Cece! Jestem bardzo ciekawa jak teraz będzie wyglądać jej życie. Na filmiku wygląda na bardzo zmęczoną i niewinną. W ogóle nie przypomina siebie sprzed kilku lat!



Pierwsze skojarzenie - rozprawa przeciw Cece! Widzimy tam wszystkie Kłamczuchy, Alison (i jej partnera), Ezrę, a także.. Monę! Z tego powodu bardzo się cieszę ;)



Jak widać - dziewczyny zaczną nękać demony przeszłości. Wszystkie sprawy związane z A wrócą ze zdwojoną siłą i czuję, że będzie ciekawie ;)



Sasha wygląda prze-ślicz-nie!



Dla wszystkich niedowiarków - Hanna jednak może być z kimś innym niż Caleb ;)



Czy tylko mi osoba ubrana na czarno przypomina A? Wydaję mi się, że chcą nas tylko wprowadzić w błąd i do Alison podejdzie jakaś normalna osoba ;)



Spencer&Caleb i nic więcej mi nie trzeba ;) Liczę na wiele ciekawych scen! W końcu nie wiemy nic o życiu miłosnym Spencer w 6B, a Caleb nie będzie z Hanną, więc nie widzę przeszkód ;))



A jednak, Emily w łóżku w jakimś hotelu (?)! Czyżby zdesperowana brunetka przespała się z kimś? Nie wiem jak Wy, ale ja dalej liczę na Toby'ego ;)



A więc wracamy do anonimowych wiadomości! Zadowoleni? 



Melissa wraca moi drodzy! Ktoś cieszy się tak samo jak ja? ;)
Pierwsza myśl jaka mi się nasunęła, to to, ze dziewczyny będą razem pracować.



Krzyczący Ezra - czyli przerażona Hanna, zaskoczona Aria (swoją drogą wygląda jak mały, trzęsący się Chihuahua), pełna powaga Spencer i Emily jak zwykle w swoim świecie ;))



Czy tylko według mnie ten mężczyzna za oknem wygląda podejrzanie?



Mimo tego, że włosy Sary (które wyglądają jak czapka...) mnie rozpraszają, to muszę przyznać, że blondynka wygląda przerażająco.



Mam wrażenie, że w 6B sporo ważnych rzeczy będzie się działo wokół Emily.



Czyżby nowy partner Arii?



Spencer jako akrobatka i Aria i jej pełna asekuracja! Jestem ogromnie ciekawa tej sceny!



Fajnie widzieć, że Kłamczuchy będą też miały czas na zwykłe, przyjacielskie spotkania :)



Dziewczyny wracają do Dollhouse? I kolejne pytanie - Charlotte też miała tam swój pokój?! Czy ona też mogła być przetrzymywana?



Według mnie zdecydowanie najbardziej szokujący moment filmiku! Pierwsze skojarzenie - poród! Powiem Wam, że perspektywa oglądania Emily zachodzącej w ciążę po nocy spędzonej z jakimś mężczyzną jest według mnie mega interesująca! Uważam, że wniosłoby to dużo dramaturgii i koloru do życia ułożonej panny Fields ;)
SPOILER, SPOILER, SPOILERCzy ktoś też od razu czuje nawiązanie do książek? Właśnie tam Emily zaszła w ciążę.

Drugie skojarzenie - Emily jest chora psychicznie. Pamiętacie spoiler, który mówił, że jedna z Kłamczuch trafi do Radley? Prawie wszyscy obstawiali Arię, a inni Hannę, lub Spencer. Praktycznie nikt nie pomyślał o Em. Co jeśli to ona znajdzie się w szpitalu psychiatrycznym np. po śmierci swojego ojca?




Czyżby Caleb namierzył nowego prześladowcę i zostawił mu specjalną wiadomość?



I znowu wracamy do kostiumu, który w PLL pojawiał się niejednokrotnie! Pamiętacie jak w 2x13 (w niedzielę o 15:00 będzie o tym post, przypomnicie sobie nieco) miał go na sobie Lucas? Ciekawa zbieżność..



_____________________________________________________
Co sądzicie o promo? Moim zdaniem jest po prostu genialne! Zobaczyliśmy naprawdę dużo scen z 6B i przez to jeszcze bardziej nie mogę doczekać się stycznia! ;)
Co myślicie: dlaczego Ezra krzyczał, o co chodzi z Dollhouse i imieniem Charlotte, czy Emily zajdzie w ciążę?


Koniecznie podzielcie się swoją opinią! :)


Udostępnij:

5 komentarze

  1. Widziałam spoilery, w którym było pisane, że Ezra będzie zmagać się z alkoholem.

    W scenie z Emily widać ręce w gumowych rękawiczkach, to samo przy laptopie...Obstawiam tego całego "Big Bada", albo Sare Harvey. Chociaż podoba mi się wersja z psycho-Emily.

    Chcę już Styczeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać nowej Emily, bo w książce jest ona moją ulubioną postacią i mam nadzieję na wątek z ciążą <3 zauważyłam, że ręce, które przytrzymują krzyczącą Emily są ewidentnie kobiece. Na pierwszym miejscu stawiam poród, a na drugim po prostu koszmar senny (może też związany z porodem, a może z Dollhouse?)
    Zastanowiła mnie rozmowa z Hanną i Melissą. Co one mają ze sobą wspólnego? To wydało mi się baaaaardzo dziwne, ale uspokoiłaś mnie swoim pomysłem o wspólnej pracy ;)
    To intro jest boskie! Ja chcę już styczeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak widać Ali w szkole żeniby ktoś ubrany na czarno do niej wchodzi to ja obstawiam tą scene, co nam już na CC pokazali, jak jej przyszły mąż wchodzi i informuje o sprawie CeCe.
    Promo jest takie cudowne że mimo rozczarowania sprawą CeCe jako "A" jestem zmobilizowana i czekam na 6B!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wedlug mnie Emily krzyczy bo miala wypadek ze swoim tata i obudzial sie w szpiatlu i dowiedziala sie , ze on nie zyje .

    OdpowiedzUsuń
  5. Haleb :((((((
    poza tym myślę, że Ezra jest nadal z Arią, a przeszkodą do bycia razem Spencer z Calebem jest przede wszystkim to,że to Spencer to przyjaciółka Hanny....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...