Fanfiction Sunday #4

Siemanko!
Pod ostatnim postem z tej serii nie dostałam żadnych propozycji odnośnie fanfiction więc jesteście zdani na kompletnie moje wybory :)

Iridescence

Jest to historia o złamanej dziewczynie i chłopaku, który się w niej zakochał.
(opis krótki i dziwny)



Natknęłam się na to fanfiction dzisiaj (24,10,2015 - tak piszę post wcześniej xd)
i mimo iż nie jest o mojej fav parze (Ezria) to bardzo mi się spodobało.
Aktualnie jestem na 14 rozdziale, a jest ich 44. Do niedzieli pewnie przeczytam już do końca.
Polecam dla fanów Spoby ale i również dla innych fanów PLL.

ROZWIJAMY




Pictures Loves Liars


Dziewczyny dowiadują się, że Hanna ma siostrę, która była w Kalifornii przez ostatnie 7 lat. 
Michaela Marin, typowa dziewczyna z sąsiedztwa, która stała się aktorką wraca do rodzinnego miasta. A pewne stare sekrety nie mogą pozostać zakopane. Przyjaźniła się z Melissą i pewnym stopniu spotykała się z Ianem i Jasonem.
*ma miejsce po tym jak Hanna była potrącona przez samochód w 1x10*



Napotkałam je podczas pisania tego postu i zaciekawiło mnie to ff, chętnie je przeczytam jak tylko skończę to o Spoby. Ma ono 20 rozdziałów i jest całkiem prawdopodobne, że autorka stworzy sequel, którego akcja będzie miała miejsce po skoku w czasie (który teraz nastąpi w serialu)


Teen Secrets


Kiedy życie Arii wywraca się do góry nogami przez, to że nowa dziewczyna jej taty Ashley wprowadza się ze swoją córką Hanną - tą i najwredniejszą dziewczyną w szkole. Ona nie ma dokąd uciec od stałych męk i tortur, zwłaszcza kiedy Hanna urządza imprezę podczas gdy ich rodziców nie ma w domu i ktoś kończy martwy. Wiec musi się dowiedzieć kto umarł i dlaczego Hanna z przyjaciółmi to zrobiły.



Ogólnie czytam to ze względu na Ezrię xd
Akcja dzieje się gdy dziewczyny, chłopacy (Ezra też) dalej uczą się w szkole średniej.
Jest to przyjemne fanfiction, ma na razie 6 rozdziałów ale będą kolejne.


Co sądzicie o tych opowiadaniach?
Oraz o kim chcecie następne?

Udostępnij:

13 komentarze

  1. Dlaczego wszystko jest po angielsku -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam w pierwszym poście, że opowiadania po polsku na tej stronie są okropnie napisane i w sumie nie po polsku bo aż oczy bolą od tego jak to jest napisane. Poza tym łatwo jest zrozumieć po angielsku, ja nie rozumiem wszystkiego ale łapie nie które słowa i wiem o co chodzi :) Ale poszukam też jakiś po polsku :)

      Usuń
  2. Moze jakies o Jasonie i Arii , albo Andrewie i Arii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzednio było o Jasonie i Arii...ale jak nie będzie innych propozycji to oczywiście dodam kolejne :) co do Andrewa i Arii..teraz sprawdziłam i są trzy ale dwa mają po jednym rozdziale + jedno jest bardziej o Ezrii a trzecie nie jest romantycznym fanfiction (jeżeli mogę to tak ująć xd) a podejrzewam, ze chyba takie właśnie byś wolała ;)

      Usuń
  3. A co bys powiedziala na Noela i Alison ? Pewnie takie FF nie istnieje ale uwielbiam ich razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi się ;) już widzę, że jest parę ciekawych więc coś na pewno za tydzień z nimi się pojawi ;)

      Usuń
    2. Od 4 postow jest przynajmniej jedna Ezria. Nie rozumiem problemu co do prośby powyższej osoby.

      Usuń
    3. Milki Czeko jakiego problemu ? O.o

      Usuń
  4. Emison lub Spencer+Ezra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do proźby!
      W sumie to byłoby całkiem ciekawe zobaczyć Ezre z Spencer

      Usuń
  5. Spencer i Caleb! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarze cie z Fanfiction AnnaPL :) Strasznie sie ciesze, ze wreszcie znalazlam kogos kto podziela moje zamilowanie do Ezrii ! Moje ulubione Fanfictions to: The Blue Pendant, Love Sick, Empty Silence i The Room. Czasami lubie tez wrocic do fanfik z 4x24 i 5x01 i poplakac sobie nad walczacym o zycie Ezra. - Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no proszę :D
      ja również lubie The Blue Pedant i The Room a inne moje ulubione to np Starting over at NYU, Comfortably Numb i Gone With The Wind...ogólnie praktycznie wszystkie ff autorstwa Rosewood girl 317 :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...