Fanfiction Sunday #1

Hejka!
Już jakiś czas temu w komentarzu pojawiła się propozycja by dodać linki do fanfiction o serialu.
Już wtedy uznałam, że jest to dobry pomysł bo czytam ich bardzo dużo.
A skoro jest przerwa w serialu to fajnie jest sobie poczytać różne opowiadania o naszym ulubionym serialu.

Od razu zaznaczę, że będę dodawała linki do fanfiction, które są po angielsku....jest parę po polsku ale od samego patrzenia aż oczy bolą. Mam nadzieje, że spodoba wam się ta seria oraz ff, które wam przedstawię.

You'll Always Be 18 and Beautiful

Minęło sześć lat od ostatniej wiadomości. Sześć lat od ostatniego wydarzenia bliskiego śmierci. Sześć lat od znalezienia ich oprawcy i zamknięcia go na dobre. Minęło sześć lat odkąd Toby Cavanaugh był w Rosewood po raz ostatni. I to trzy lata odkąd widział Spencer. Jak ona się ma? Co ona robi? A co ważniejsze, gdzie ona jest? 
* Wydarzenia maja miejsce po skoku w czasie *


Mimo iż jestem fanka Ezrii to polubiłam to fanfiction. Ma ono dopiero 
20 rozdziałów i jak na razie to nie koniec. Polecam dla wszystkich fanów Spoby i nie tylko!
Choć początek może nie być zadowalający dla fanów tej pary.


W ROZWINIĘCIU ZNAJDZIECIE JESZCZE TRZY FANFICTION!



The Room

Aria jest w piątym miesiącu ciąży z dzieckiem swojego męża Ezry, kiedy tajemniczy mężczyzna porywa ją i trzyma ją w uwięzi w małym pokoju. Jak wychowa dziecko w niewoli? I czy kiedykolwiek powróci do Ezry?
* Uwaga przemoc i gwałt *


Uwielbiam to faniction! Jestem wielką fankę Ezrii i zawsze czekałam z niecierpliwością na nowy rozdział tego opowiadania. Ma 43 rozdziały! A autorka właśnie rozpoczęła pisać sequel.
Polecam tą historię nie tylko dla fanów Ezrii ale dla każdego fana PLL bo jest genialna!

Maybe It Was Meant To Be

Hanna i Caleb wzięli ślub zaraz po skończeniu szkoły średniej po tym jak Hanna zaszła w ciąże.
Sprawy miedzy nimi nie wyszły i teraz żyją oddzielnie. Ale co się stanie gdy stare uczucia powrócą? 


Natrafiłam na to fanfiction podcza pisania tego postu i już wiem, że z chęcią przeczytam.
To opowiadanie ma jak na razie 28 rozdziałów i myślę, że będzie jeszcze kilka.

I Need You

Gdy Emily zaprasza wszystkich z powrotem do Rosewood po pięciu latach, nie spodziewa się bomby, której wszyscy próbowali jej nie mówić. Emily potrzebuje Ali w jej życiu ale jak ona się upora/zareaguje na fakt, że Ali jest mężatką.  
* Wydarzenia maja miejsce po przeskoku w czasie *


Nie wiem nie czytałam...przyznam, że nie przepadam za Emison ale myślę, że jest to ciekawa historia. Jak na razie jest 16 rozdziałów i będą pojawiały się nowe :)

Okej to na tyle fanfiction na ten post. Mam nadzieje, że zajrzycie do nich i zdradzicie mi co o nich sądzicie :)
+
O kim chcecie bym dodała kolejne fanfiction? Macie jakieś propozycje czy zdacie się na moje wybory?

Udostępnij:

7 komentarze

  1. A mogłabyś od czasu do czasu tłumaczyć rozdziały z Ezrą i Arią oraz Emily i Alison?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jakiś Wren/Spencer lub Jason/Aria taki dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się jakieś znajdą :)

      Usuń
    2. http://spencer-hastings-pl.blogspot.com/?m=1
      Polecam tenblog z fanfiction z Spencer i Wrenem w roli głównej. Nie ma tu tematyki PLL, ale mi się podoba

      Usuń
  3. Jupi! Czekałam na ten post! Martwi mnie jedynie, że nie będę rozumieć, ale co tam przynajmniej się czegoś nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że czekałaś :D
      i tak poza tym ja też wielu nie rozumiem słów ale rozumiem inne i łapie ogólny sens o co chodzi :) no i przy okazji uczę się przy tym angielskiego wiec warto :D

      Usuń
  4. Boże, właśnie skończyłam czytać tą o Ezrii... Szczeze, zajeło mi to 2 dni... Ale jednak nie polubiłam jej za bardzo, bo jestem raczej fanką typowych romansideł. Najbardziej lubię te, kiedy sceny z serialu są pogłembiane (jak naprzyklad sceny Ezrii z 5x05 i 2x24��).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...