Tytuły odcinków 6B

Hejka! 
Jestem na chwilę. Jak się okazało naprawa mojego laptopa jeszcze potrwa trochę a brakowało mi pisania na blogu - bo na apce nie da się pisać. Postanowiłam włączyć stary komputer, który się strasznie zacina, jakieś reklamy się ciągle włączają - totalna katastrofa. Ale włączyłam go by napisać parę notek na pewien okres :) Oto pierwsza z nich.

Pojawiło się już większość tytułów odcinków z sezonu 6B.
[EDIT]
Są już znane wszystkie tytuły odcinków sezonu 6B.
Na zdjęciu są przedstawione tytuły z całego sezonu.
(sezon 6B od odcinka 6x11)

Który tytuł was najbardziej zaciekawił?
Mnie "New Guys, New Lies"
Ponieważ miałam cichą nadzieje, że już np w 6x12/6x13
nasze kochane pary zaczną się schodzić a ten tytuł mi mówi, że dopiero
 w tym odcinku poznamy nowych partnerów Kłamczuch.

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Jeju jak super że podałaś tytuły! Nie mogę sie doczekać lsjsjksklsjskskkdk

    OdpowiedzUsuń
  2. oco chodzi z odcinkiem 20?? to juz koniec?! przecierz miał być jeszcze 7 sezon tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będzie.

      Usuń
    2. To koniec sezonu 6 ale będzie sezon 7 ale dopiero w czerwcu ;)

      Usuń
  3. Dlaczego Marlene jest podpisana dopiero pod ostatnim odcinkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest producentką, reżyseruje/pisze tylko niektóre odcinki.

      Usuń
  4. Mnie bardziej interesuje 6x13. Ktoś ubierze czarne rękawiczki jak A? =)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6x18 znowu jakiś dom zostanie podpalony?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...