Aktorzy z PLL w dzieciństwie #1

Natknęłam się na artykuł ze zdjęciami z dzieciństwa Ashley Benson i Lucy Hale. Wyglądały przeuroczo :) Poszperałam w internecie i znalazłam zdjęcia reszty naszych ulubionych Kłamczuch. Jeśli jesteście ciekawi jak kiedyś wyglądały nasze dziewczyny to zapraszam do rozwinięcia.
 



 1. Sasha Pieterse
Jej loczki mnie rozczulają! 

2. Lucy Hale
Dużo, dużo lalek! Coś nam to przypomina :)
 
Lucy w swoje pierwsze urodziny
 


3. Shay Mitchell
Jak widać na zdjęciu, przebranie Pocahontas towarzyszyło jej nie tylko w PLL :)

 4. Ashley Benson
Ashley z tatą



5. Janel Parrish
Cała Mona! Słodka buzia i knujący uśmiech :)

6. Troian Bellisario






Która z aktorek waszym zdaniem była najsłodszym dzieckiem? Gdyby nie było podpisów to czy potrafilibyście zgadnąć, która to Kłamczucha? Czekam na wasze odpowiedzi :)


________________________________________________
 Co myślicie na temat postu? 
Napiszcie w komentarzu, czy chcecie taki jeszcze jeden. Tym razem z męską częścią obsady :)

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Bardzo fajna, luźna notka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol nie poznałam troian. A najslodsze hanna i Alison

    OdpowiedzUsuń
  3. Sasha wygląda przesłodko! Ale szczerze mówiąc gdyby nie podpisy to nie poznałabym Lucy i Troian

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ashley z TATEM"? Popraw to na "z tatą"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, aż musiałam sprawdzić czy tak rzeczywiście napisałam xD o łał, sama w to nie wierzę

      Usuń
    2. Myślałam że to było specjalnie haha, kilkakrotnie spotkałam się z tym że jakaś osoba tak mówi i nie mam pojęcia skąd to się bierze :P

      Usuń
    3. Żeby jeszcze było zabawniej to kilka dni temu poprawiłam osobę, która zrobiła ten sam błąd :) no cóż, kto z kim przestaje...

      Usuń
  5. Ashley wygląda przesłodko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest słaby, chociażby patrzac na zdjecia Sashy. Od dziecka byla aktorka i jest o wiele wiecej zdjec kiedy byla mala (np, na jej instagramie) a tu sa tylko dwa. Rozumiem ze rozpoczol sie rok szkolny ale jak juz cos robic to na 100% a nie dawac 3/4 zdjecia z 40 w sieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam zasypywać was setkami podobnych zdjęć, chodziło tylko o zobaczenie, jak dana aktorka kiedyś wyglądała :) W moim odczuciu 2-3 zdjęcia w zupełności wystarczą :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...