Informacja od Mrs. Hope

Cześć! Na samym początku chciałam powiedzieć, że jest mi niezmiernie żal pisać to wszystko, jednak jestem zmuszona. Mianowicie, przez najbliższy czas posty mojego autorstwa nie będą zamieszczane na blogu. Nie spodziewałam, że w nowej szkole pojawią się kratówki kompletnie nie na temat (czyli nauczyciel mówi i robi coś innego), więc zebrało mi się kilka złych ocen (plus matematyka, której nienawidzę całym sercem). Muszę się trochę podciągnąć tak by nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę, a wystawienie ocen będzie już w grudniu - przynajmniej u mnie. 

Jakby ktoś nie wiedział prowadzę dwie serie i przez ten okres pojawiać się one nie będą: 
- Piątkowe wieczory 
- Oceny aktorów

Za to kiedy powrócę czeka na was coś więcej, a mianowicie co miesiąc dodawać będę artkuły na wybrany przez zemnie/was, temat! Pierwszym z nich będzie: 
- Czy życie kłamczuch to ciąg nieszczęść? 
Czekajcie! 

Za to aktywna będę na Asku, więc możecie śmiało pisać :) 

Udostępnij:

13 komentarze

  1. http://pll-poland.blogspot.com/2015/09/13-znakow-ze-jestes-hanna-marin-w.html?m=1 zrobisz coś z tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam, że chodzi o "ściągnięcie" postu. Mogę wiedzieć skąd post został "ściągnięty", bo nie wiem do czego mam się odnosić? Z bloga, strony, najlepiej link, albo przynajmniej nazwa strony/bloga.

      Usuń
    2. http://www.bustle.com/articles/70217-13-signs-youre-the-hanna-marin-of-your-friend-group-because-we-all-know-shes-pretty było tam w 3 komentarzu od dołu :)

      Usuń
    3. Racja, przeoopiowany artykuł. Niedawno wspominałam, że ten blog zszedł na psy

      Usuń
    4. Jak tylko wróci mój laptop to dodam ankietę i zagłosujecie kto ma zostać a kto odpaść :) i mam nadzieję, że dzięki wynikowi głosowania oraz mojej normalnej aktywności zmienisz zdanie :)

      Usuń
    5. Nic nie zrobicie z tym, że macie złodzieja na blogu? Cóż, inlove załatwiło to szybko c:

      Usuń
    6. A był z innego bloga ukradziony? Bo z tego co ja widziałam to przetłumaczony (ale nie było podane źródło) z amerykańskiej strony, ktora jest ogólnie dostępna :) mam trochę utrudnione ruchy ponieważ no brak komputera ale postaram się jak najszybciej ta sprawę załatwić :)

      Usuń
    7. Czyli wziecie cos nie podajac zrodla nie jest kradzierza tylko "przetlumaczeniem i wstawieniem na bloga". To nie wiem czemu inlove wyrzuciliscie, ona tez tylko wstawila na bloga bez podania zrodla... Zreszta o czym ja tu bede mowic. Czesc posta zostala skopiowana a sam post usuniety chociaz nie wyciagnieto z tego konsekwencji. czlowiek czlowiekowi nie rowny.

      Usuń
  2. Mega sie ciesze! Od zawsze bylas najmniej przezemnie lubiana redaktorka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak rozśmieszył mnie ten komentarz, dziękuje! Mam nadzieje w takim razie, że to będzie twój najlepiej spędzony czas na blogu :)

      Usuń
  3. OMG! A już myślałam że nigdy sie od ciebie nie uwolnie! W końcu na tym blogu bedzie można coś poczytać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze nie rozumiem dlaczego ludzie pisza takie komentarze. Skoro Mrs. Hope wam przeszkadzala to czytac tych postow nie musieliscie, ona wam laski przeciez nie robi. ;)
    Ja uwielbiam cie, jestes moja ulubiona redaktorka, poniewaz lubimy te same pistacie i mamy podobny tok myslenia haha :) z niecierpliwoscia czekam az wrocisz, wspolczuje nauczyciela :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to specjalnie nie obchodzi. Myślę, że osoba, która pisała te komentarze (bo spodziewam się, że była to jedna i ta sama osoba) miała zły dzień i tyle. Zresztą moje posty myślę, że są dosyć lubiane, więc nie będę opłakiwała jednej osoby, która mnie nie lubi :)

      Dziękuje! Tak nauczycieli niektórych mam okropnych, najgorsi są jednak ci z którymi nawet pogadać się nie da bo chcą ci odgryźć głowę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...