Ezria w 6x18

Hej. Udało mi się uruchomić bloggera w przeglądarce na telefonie i właśnie próbuję pisać dla was ta krótka notkę.
(więc jeśli są jakieś błędy to proszę o wyrozumiałość Bo telefon lubi poprawiać i pisać po swojemu xd). Mój komputer powinnien wrócić jakoś na początku października - się i więc już nie długo...oby tylko znowu się nie przedłużyło bo już koniec naprawy miał być 24.09 ale cóż dosyć mojego marudzenia. Bo teraz nie o tym mowa a o EZRII.


Dla wszystkich fanów Ezrii, zaplanowałam wielkanocne jajko, które pokochacie w 6x18.

Co i tym sądzicie? Ja osobiście zbytnio nie wierze, że pokocham ta scenę bo już była obiecywana scena w tym stylu chyba w 6x08 i co? I nic. Ale warto mieć nadzieję (nadzieja matką głupich xd). Mam nadzieję jednak, że szybko do siebie wrócą (Ezria oraz inne pary).

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Jezeli ZNOWU robia nam taka glupia nadzieje a bedzie inaczej to az nie mam slow na ten serial. Mam juz dosc tych nadziei. Ale mam nadzieje ze Ezria bedzie razem. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...