Związki/przyjaźnie w PLL #8 - Haria/Arianna

W internecie spotkałam się i z określeniem Haria i z określeniem Arianna. W każdym razie chyba wiecie, że chodzi o te dwie na dole ;)









Aria i Hanna są blisko od początku. Gdy Ezra zerwał z Arią, Hanna pojechała odwiedzić Ezrę w Hollis i powiedziała mu, że dwoje ludzi, którzy się kochają powinni być razem. Kiedy Caleb zerwał z Hanną,  płakała na kolanach Arii, która starała się ją pocieszyć. To Aria namówiła Hannę, aby powiedziała mu o A. Aria nie pozwala Hannie wkraść się do Radley. Aria nocuje u Hanny, kiedy Ashley nie ma w domu. Mogłabym wypisać jeszcze mnóstwo takich przykładów...

Ich przyjaźń oceniamy na :
90%

Cytaty :

Hanna : Dalej Emily!
Aria : Ona jeszcze nie płynie.

Aria : Serio zostawiłaś list swojej mamie?
Hanna : Tak. ''Droga mamo, poszłam do lasu szukać mordercy.''

Hanna [do Spencer] : OK, przyjęłam
Aria : Przyjęłam?!
Hanna : No co? Jesteśmy na misji.

Aria : Jesteś problemem Hanna, zawsze jesteś problemem!

Kłótnie/zagrożenia dla przyjaźni
- A zmusza Hannę do wysłania mamie Arii biletów na wystawę, na której dziewczyna ma się spotkać z Ezrą
- Narzeczony Elli - Zack - podrywa Hannę, która mówi o tym Arii. Przyjaciółka nie chce jej wierzyć i wyrzuca ją z domu.

Najlepsze momenty
1) Hanna je babeczki, a kilku chłopców wyśmiewa się z niej. Aria spławia ich i pociesza przyjaciółkę.2) Po tym jak Hanna prawie utonęła w jeziorze, bała się sama zostać w domu Aria odwołała swoją randkę z Holdenem i przyszła do niej.
3) Aria pomaga Hannie zatopić w jeziorze samochód Wildena.

---------------

Ugh... Trudno się mi pracuje bez mojego komputera stacjonarnego. Niestety nie zdążyłam napisać tego postu przed wyjazdem i siedzę teraz pod drzwiami pokoju hotelowego w celu polepszenia stanu wi-fi na laptopie. 

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Aria i Hanna są moją drugą ulubioną przyjaźnią :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Sparia team'' o wiele bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona ze wszystkich, kocham je obie ❤❤

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...