Luźny piątek #13 - Kto chce dopaść Alison?


Hej:) Tak, dobrze widzicie. Seria Luźny piątek powróciła!

Dzisiaj spróbujemy zastanowić się nad ostatnią sceną z 6x10! O kogo może tam chodzić?


ROZWIJAMY!



W końcówce 6x10 słyszymy, że osoba, która chce dopaść Alison, już przybyła. Dość dziwne, nie sądzicie? 

Rzekomo historia Cece ma być zakończona, a wspomniany wyżej człowiek ma nie mieć związku ze sprawkami A.




Mi wydaję się, że osoba, o której mowa, nie będzie kimś nowym. Myślę, że będzie to ktoś ze starej obsady.



Spójrzmy na listę osób, które pojawią się w 6B:

Jenna, Sara, Ezra, Lucas, Melissa, Caleb, Toby.
Pojawiają się też spoilery, że Paige także do nas zawita.


Typowanie w tej sytuacji jest dość ciężkie, bo nie wiemy nic o tajemniczej osobie. On chce się zemścić, chce odebrać coś, co należy do niego, a może chodzi o coś zupełnie innego?


Mimo wszystko ja sądzę, że tym razem ''prześladowca'' będzie mężczyzną. Patrząc na podanych bohaterów, ja stawiam na Lucasa. Według mnie to, że pojawi się w 6B jest dość dziwne. Jaki on ma związek z fabułą?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co Wy sądzicie o tajemniczej osobie? Macie swoje pierwsze typy? ;)

Piszcie!

Udostępnij:

7 komentarze

  1. Wydaję mi się że po Alison przyszedł jej mąż, który być może znęca się nad nią, biję ją. A dziewczyny przyjechały jej pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz będzie ten cały BigBad obstawiam ze będziemy mówić ze to B albo BB xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że ta ostatnia scena była snem którejś z kłamczuch. W promo Mona pyta Spens czy nadal ma koszmary, a to może być właśnie jeden z nich.
    A jeśli jednak nie sen to obstawiam, że "on" to albo mąż Ali, który się nad nią znęca albo Lucas lub Wren no bo czemu mieliby się tak nagle znowu pojawić w fabule.

    OdpowiedzUsuń
  4. To na pewno nie będzie jej mąż, ale będzie o to podejrzewany na samym początku, Alison nie będzie wierzyć w jego wine, wyjdzie pare jego sekretów, ona się zgodzi, że to on może być ZŁEM, będzie ich konfrontacja i okaże się, że to nie on. Po tylu sezonach pll założe się, że właśnie tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie oglądacie serial online?

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuje zwrócić uwagę na napisy za plecami Alison (na tablicy), jak wiadomo, nie ma przypadków w PLL... ��

    OdpowiedzUsuń
  7. W 6b ma także wrócić Wren, więc mam cichą nadzieję, że okaże się on tym złym:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...