Znaczenia imion z PLL

Przeglądałam swojego ulubionego Tumblr'a i znalazłam znaczenia imion postaci z Pretty little liars. Postanowiłam się z wami podzielić tym znaleziskiem, a więc zapraszam...

Spencer w języku Angielskiem oznacza: dostawcę, żywiciela, czy zaopatrzeniowca. 
Toby w języku Angielskim oznacza: Bóg jest dobry. 
 Więcej w rozwinięciu...
Emily w języku Angielskim oznacza ciężką pracę.
Alison w języku Francuskim oznacza: szlachetny, zacny, łaskawy, wielkoduszny. 
 Charlotte w języku Francuskim oznacza: wolną/bezpłatną.
Mona w języku Irlandzkim oznacza damę. 
 Aria w języku Włoskim oznacza lwicę. 
Ezra w języku Hebrajskim oznacza pomoc. 
 Hanna w języku Hebrajskim oznacz: łaskę, wdzięk, powab. 
Caleb w języku Hebrajskim oznacza całe serce. 
   Myślicie, że Marlene ma świadomość tego co oznaczają imiona jej postaci w innych językach? Myślicie, że w jakiś sposób to wykorzysta? A może po prostu nie zwraca na to uwagi.

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Niektóre z tych rzeczy mogą się zgadzać, ale co jak co imię nie wyznacza charakteru

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że Marlene to zbytnio nie obchodzi, przecież te imiona wymyśliła Sara Shepard(autorka sagi pll) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, dlatego też nie jestem tego do końca pewna. Ale może jednak Marlene nad tym myślała? Może coś z tego będzie w serialu.

      Usuń
    2. Caleba i Charlotte nie było w oryginale, więc może to mieć jakiś związek z tymi znaczeniami. ;)

      Usuń
  3. http://kochamy-pll.blogspot.com/2015/08/jakie-znaczenia-maja-imiona-bohaterow-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co sugerujesz, jednak post został napisany przeze mnie wczoraj, został zaplanowany na dzisiaj, więc post nie został przeze mnie ściągnięty :)

      Usuń
    2. Omg nie nie o to chodzilo ! Po prostu tutaj jest bardziej rozpisane :)

      Usuń
    3. Trzeba było tak od razu! Tak ja nie miałam jakoś pomysłu co tam napisać. Pomyślałam, że gify są ciekawe i, że trzeba się z wami nimi podzielić. Tyle :)

      Usuń
  4. Zapraszam na mojego bloga :3
    http://mywordsbookmovie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...