PLL w aplikacjach #1


Hej :) Wczoraj dodałam post z grafikiem i zapowiedziałam Wam, że w poniedziałki będzie pojawiać się pewna tajemnicza seria. Otóż przemyślałam wszystkie za i przeciw i w końcu postanowiłam ją zrealizować. ;)

Seria nosi tytuł ''PLL w aplikacjach''. Jeśli jesteście ciekawi o co w niej chodzi, rozwińcie post! :)



ROZWIJAMY!




PLL w aplikacjach jest serią, do której zainspirowała mnie pewna youtuberka o nazwie światopoblondTV. Może niektórzy z Was ją kojarzą, prowadzi ona serię ''Na ile lat wyglądają...''

Stwierdziłam, że jest to naprawdę niezły pomysł i postanowiłam go wykorzystać. ;)
W każdym poście będę brała po 3 osoby i każda z nich dostanie 2 zdjęcia.



Osoby, które sprawdzę dzisiaj: Troian Bellisario, Drew Van Acker, Janel Parrish



TROIAN BELLISARIO
Troian ma 29 lat, rocznikowo 30. Zobaczmy na ile oceniła ją aplikacja.


Strona trafiła idealnie! Jestem pod wrażeniem!
Wychodzi na to, że Troian wygląda na tyle lat, ile ma ;)



DREW VAN ACKER
Drew ma skończone 29 lat. A na ile wygląda?


W obu przypadkach strona podała ten sam wiek. Wychodzi więc na to, że Drew wygląda na 6 lat starszego, niż jest w rzeczywistości!
Tym razem niestety się nie udało..




JANEL PARRISH
Janel ma 26 lat, a więc wciąż jest bardzo młoda. Czy w taki sam sposób przedstawi ją strona?


W obu przypadkach wiek znacznie się różni, więc postanowiłam wyciągnąć średnią. Aplikacja oceniła Janel na 34 lata. Jest to więc aż o 8 lat za dużo!
Jak myślicie, czy brunetka rzeczywiście wygląda aż tak ''staro''?


______________________________________________________________
Na koniec mam do Was kilka pytań:

1. Jak podoba Wam się ta seria?

2. Jakie 3 osoby chcecie zobaczyć w następnym tego typu poście?

3. Wolicie na przemian posty o wieku i sobowtórach, czy tylko te o wieku?*

*Youtuberka przedstawiona wyżej prowadzi też serię o sobowtórach znanych osób. Sytuacja jest podobna. Przesyłamy zdjęcie, a aplikacja szuka nam ''bliźniaka'' :)


Piszcie co myślicie! :)


Udostępnij:

11 komentarze

  1. 1. Seria mi się naprawdę podoba! :*
    2. Shay Mitchell, Ian Harding i może Tammin Sursok? :D ^^
    3. Fajnie by było na przemian ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka , moze w nastepnym poscie klamczuchy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna seria się zapowiada.
    W następnym poście zobaczyłbym może kogoś ze starszych aktorów? I Hanne i Caleba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super seria! W następnej notce poproszę aktorkę odgrywajaca Maje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą serią :)
    Może Keegan Allen, Lucy Hale i Shay Mitchell?
    Na przemian.

    OdpowiedzUsuń
  6. W następnej może Lucy Hale, Shay Mitchell i Ian Harding ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sobowtóry były już na pll-fansite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzę na serie podanej wyżej youtuberki, a nie na to, co ma pll fansite ;) Zresztą zapytałam kto chce a kto nie :)

      Usuń
  8. Warto napisac o aplikacji z jakiej sie korzysta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to ma aż takie znaczenie to proszę: http://www.how-old.net

      Usuń
  9. Zmień nazwę serii, bo jakoś nie pasuje, myślałem, że pokażesz jakieś aplikacje związane z PLL, a tu takie rozczarowanie.
    No trudno, na następne proponuje: Lucy Hale, Sashe Pieterse i Iana Hardinga

    bodzioxoxo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...