TOP 10 najładniejszych aktorek (Grafik)


Hej:) Na samym początku chcę Was bardzo przeprosić za kilka dni przerwy, ale w ostatnim czasie w moim życiu zdarzyło się sporo rzeczy, na które nie miałam wpływu.. Starałam się napisać ten post wcześniej, jednak po prostu nie dałam rady.

No, ale dość o mnie. Przejdźmy do postu z TOP 10, którego nie było już jakiś czas. ;)

Nie przedłużając już dłużej - zapraszam do rozwinięcia! :)


ROZWIJAMY!



Jakiś czas temu zapytałam na asku, którą z propozycji TOP 10 wolicie. Nie wszyscy się ze sobą zgodzili, więc opierając się o wasze odpowiedzi, wybrałam sama. ;)




TOP 10 NAJŁADNIEJSZYCH AKTOREK




#10 - Tammin Sursok




#9 - Vanessa Ray




#8 - Torrey Devitto




#7 - Janel Parrish




#6 - Claire Holt




#5 - Troian Bellisario




#4 - Lucy Hale




#3 - Sasha Pieterse




#2 - Ashley Benson




#1 - Shay Mitchell




_____________________________________________________________________
Kto waszym zdaniem zasłużył na 1 miejsce? Zgadzacie się z moimi decyzjami?

Piszcie! :)



Na samym końcu chcę zaznaczyć, że jest to tylko i wyłącznie moja opinia. Każdy ma inny gust i pamiętajcie o tym. ;)




GRAFIK

Pewnie niektórzy z Was zdążyli już zauważyć, że szkoła zbliża się wielkimi krokami. Ja idę w tym roku do 3 gim, z czym wiążą się egzaminy i masa nauki, więc nie będzie od razu tak łatwo. ;)

Po długim namyśleniu i wyeliminowaniu wszystkich za i przeciw, stworzyłam grafik na ten rok szkolny. :)


Poniedziałek - Myślę nad nową serią, jednak ten pomysł przedstawię Wam w kolejnym poście ;)

Wtorek - 

Środa - Kco (Kilka ciekawostek obciążających..)

Czwartek

Piątek - Luźny Piątek

Weekend - TOP 10



Wraz z powrotem serialu, wróci też seria Podsumowań i uwaga.. Kącik porAd! Pewnie niektórzy zastanawiają się o co chodzi, bo w końcu już wiemy kto jest A.

Na razie nie będę Wam niczego zdradzać, więc czekajcie cierpliwie na Kącik z odcinka 6x11 ;)

Udostępnij:

26 komentarze

  1. Shay jest najlepsza! *.* ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tutaj robi Clarie Holt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grała w paru odcinkach Samare,spotykała się z Emily.

      Usuń
  3. Troian w top 10? Sadze ze jest o wiele wiecej ladniejszych aktorek niz ona
    Ja bym inaczej koncowke napisala tzn poczatek
    1. Shay
    2. Lucy
    3. Ash
    4. Sasha

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jakim sposobem Janel znalazła się na 7 miejscu. Ona ma nietypową mieszaną urodę, jak Shay. Rozumiem że, każdy ma prawo do własnego zdania, ale akurat w tym poście moim zdaniem pomyliłaś kolejność xd ale doceniam to że, chciało ci się go wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy najładniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko Janel dałabym bliżej a nie na 7 miejscu. Codziennie widzę jej prywatne zdjęcia i jest taka ładna, a w serialu ją jakoś tak śmiesznie stylizują (te loczki)... jak dla mnie lepiej wygląda w prostych

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko Janel dałabym bliżej a nie na 7 miejscu. Codziennie widzę jej prywatne zdjęcia i jest taka ładna, a w serialu ją jakoś tak śmiesznie stylizują (te loczki)... jak dla mnie lepiej wygląda w prostych

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Lucy na pierwszym miejscu, reszta się zgadza

    OdpowiedzUsuń
  9. A kiedy będą wzruszające momenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym tego typu poście, ewentualnie za 2 :) Będzie głosowanie ;)

      Usuń
  10. Torrey Devitto

    OdpowiedzUsuń
  11. Ash wg mnie powinna być na 1. miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ash powinna być na 1 miejscu a na drugim Shay !

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.troian
    2.ashley
    3.sasha
    4.janel
    5.tammin
    6.torrey
    7.lucy
    8.clarie
    9.shay
    10.vanessa
    Moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Ashley
    2. Torrey
    3. Bianca (a.k.a Maya)
    4. Lucy
    5. Janel
    6. Troian
    7. Sasha
    8. Shay
    9. Tammin
    10.Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie Troian powinna być na pierwszym miejscu ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lucy
    2. Ashley
    3. Troian
    4. Janel
    5. Shay
    6. Torrey
    7. Vanessa
    8. Tammin
    9. Sasha
    10. Bianca

    OdpowiedzUsuń
  17. #10 - Brenda Song
    #9 - Emily Osment
    #8 - Ashley Tisdale
    #7 - Janel Parrish
    #6 - Shay Mitchell
    #5 - Troian Bellisario
    #4 - Claire Holt
    #3 - Scarlett Johansson
    #2 - Jessica Alba
    #1 - Lucy Hale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brenda, Emily, Ashley, Scarlett i Jessica nie grały w PLL ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą, te aktorki są najładniejsze :)

      Usuń
    3. Szkoda że połowa nie grała w Pll ((:

      Usuń
  18. Myślałam, że wciśniesz Ashley na 1 miejsce, a tu takie zaskoczenie, w końcu z jakiegoś powodu wszyscy uwielbiają tą naszą farbowaną blondynkę. Ale Shay moim zdaniem wcale nie jest ładna, wygląda jak z wosku + zawsze na zdjęciach robi jakieś dziwne miny, jakby chciała wyjść seksownie, a ja mam z niej bekę, bo wygląda fatalnie.
    Moim zdaniem Sasha już nie wygląda ładnie, więc nie zasługuje na tak wysokie miejsce.
    1. Lucy Hale
    2. Clairie Holt
    3. Janell Parrish
    4. Torrey DeVitto
    5. Jessica Alba
    6. Ktokolwiek oprócz Shay
    7. Ktokolwiek oprócz Sashy i Ashley
    Dalej nie piszę, bo nikogo ładnego już nie ma, w ogóle wyboru nie ma O.O

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Shay Mitchell
    2. Troian Bellisario
    3. Sasha Pieterse
    4. Torrey Devitto
    5. Ashley Benson
    6. Lucy Hale
    7. Janel Parrish
    8. Claire Holt
    9. Vanessa Ray
    10. Tammin Sursok

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...