Jak to będzie w roku szkolnym u Mrs. Hope? -Grafik, informacje i inne.

*wiem, że po wakacjach miałam zniknąć, ale naprawdę lubię pisać na blogu i postanowiłam pozostać.*
Cześć! Już niebawem zaczyna się rok szkolny - w tym momencie zepsułam wam humor. Wiem i przepraszam. Chyba każdy z nas wie co to oznacza. Zaczną się obowiązki, które zżerają wiele czasu. Może niektórzy zauważyli, że ostatnie czasy dodaje coraz mniej postów. Teraz tak właśnie będzie wyglądać grafik! 

Poniedziałek: 
Wtorek: Oceny aktorów 
Środa: 
Czwartek: Quiz (tak quizy wracają! Pojawiać się będą co drugi tydzień)
Piątek: Piątkowe wieczory.
Sobota: 
Niedziela:  

 Plus oczywiście będę dostępna na Asku, który jest moim uzależnieniem. Na całej reszcie naszych kont, których używałam w wakacje (snap, ig), również będę. 

 Jeśli macie jakieś pomysły na serie/posty na bloga, czy snapa piszcie w komentarzach. Z pewnością je rozważę!
Plus życzę wam by ten rok szkolny minął wam lepiej, niż poprzedni! Mam nadzieje, że jeśli idziecie do nowej szkoły to traficie na normalnych ludzi i miłych nauczycieli. Oczywiście dobrych ocen i miłej zabawy!

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Super! Cieszę się, że quizy wracają :D
    A co do snapa to może hmm jakieś gry to na pewno ale jakie :/ może niech cytaty wrócą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostajesz! Yey, jestem mega szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...