Maya St. Germain żyje!

Witam was ponownie kochani!
Jak wiecie zaczynam dopiero swoją przygodę z tym blogiem, a zatem powoli się rozkręcam :)
Korzystając z okazji chciałabym bardzo podziękować za miłe słowa przy ostatnim poście klik

A teraz przechodzimy do mojej teorii, która wydaje mi się być bardzo możliwa.

https://33.media.tumblr.com/tumblr_m98bmw4Urj1qj7hvgo2_500.gif

 Pewnie wielu z was pomyśli: "Jak to? Maya żyje? Niemożliwe! Przecież znaleziono chyba jej ciało."
Właśnie! Chyba...nic tu nie jest pewne.
Ostatni odcinek 2 sezonu kończy "odnalezienie ciała Mai St.Germain", a czy coś wam to przypomina?
"Pilot"- pod domem Alison wybucha afera, pełno policji, gapiów- znaleziono ciało Alison!
Przecież Ali żyje, ma się dobrze, a ciało wykopane w jej ogrodzie okazało się być ciałem innej dziewczyny.
Do czego zmierzam? Oba przypadki są bardzo do siebie podobne, ginie dziewczyna, odnajdują ciało, gdzie my widzimy tylko czarny worek (zero szczegółów), a więc nie mamy 100% pewności, że to było ciało Mai, bo nie widzieliśmy jej martwej, a nawet fragmentu jej ciała.

A tutaj mała ciekawostka na którą natknęłam się na tumblrze:


Widzimy słoiczek z tabletkami Mai (z tego co pamiętam, to chyba tabletki na bezsenność) są one na receptę, gdzie data wskazuje wyraźnie na maj, natomiast Maya "zmarła" dnia 12 kwietnia o 10 wieczorem.


Czy to nie wydaje się być ciekawe? :)
Moim zdaniem Maya żyje, być może jest zamknięta w domku dla lalek, a może to ona jest jedną z pomocnic A, ciężko powiedzieć, ale mam nadzieję, że niebawem się to wyjaśni, bo to wygląda podejrzanie.
Buźka! Paulina :3



Udostępnij:

12 komentarze

  1. Wow! Uwielbiam Maye i mam nadzieję że jednak żyje! Ten dowód niby mały ale mocny ;-) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoria jest przekonywująca ;) Bardzo lubiłam Maye, przebija wszystkie inne dziewczyny Emily! np.Jak przerobiła swój pokój na Basen, bo Em nie mogła wrócić do drużyny♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre spostrzeżenie. Mi się wydaję że Maya żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W koncu powiedziano nam ze nie tylko Mona wydawała nam sie martwa I wszyscy obstawiali Wildena (mnie tez wydaje sije ze on jedek zyje) Ale wsumie nawet fajniej byloby gdzyby to Maya żyła bo było by to zdecydowanie mniek przewidywalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilden nie żyje, leżał w trumnie

      Usuń
  5. Widzieliśmy ciało Mony, a okazało się że żyje. Może w Rosewood nikt tak naprawdę nie umiera.... To prawdopodobne, widziałam gdzieś teorię, że to ona jest Red Coat (Ma podobną posturę i w ogólę) Fajnie, że się starasz i dajesz nam ciekawe spostrzeżenia. Obyś została tu dłużej. Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, że ktoś mnie docenia i moją pracę :)

      Usuń
  6. Nie chcialabym zeby Maya zyla, jakos jej nie polubilam. Ale spostrzezenie mega ciekawe, super ze tak sie udzielasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo tak Maya zyje jestem przekonana! Niezle spostrzezenie, jestes super

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie Maya będzie żyła :) To PLL, więc takie wskazówki są bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak 12 kwietnia, skoro wszędzie piszą o 13 :D nawet na wideo z kamery Noela jest data 13, godz po 4AM :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...