Alison okłamała nas w 5x24?


Hej, hej:) Jestem w trakcie pisania drugiej części analizy, jednak oczywiście postanowiłam dodawać też coś w między czasie. ;) Dzisiaj spróbuję zwrócić waszą uwagę na odcinek 5x24 i pewną istotną kwestię dot. Alison. :)




ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



Chyba wszyscy pamiętamy odcinek 5x24. Moment kluczowy tego epizodu? Zdecydowanie skazanie Alison!


Zacznijmy jednak od początku. Widzimy scenę, w czasie której ktoś strzela do Ezry i Caleba. Najprawdopodobniej był to A.



Chwilę później dowiadujemy się, że Alison zdobyła kiedyś nagrodę za.. strzelanie z łuku!



Od razu zaznaczam, że nie uważam, że to Alison strzelała do chłopaków. Jest to fizycznie niemożliwe. Uważam jednak, że w PLL nic nie dzieje się bez przyczyny. 

Czy to nie dziwne, że widzimy jak ktoś strzela, a potem od razu pada nawiązanie do Ali?



Nasza droga blondynka stwierdziła jednak, że to nie ona zdobyła tą nagrodę. W takim razie dlaczego nie powiedziała o tym na sali rozpraw? Dlaczego nie powiedziała, że jej koleżanka zrobiła to za nią? 
Taka informacja mogłaby przecież przesądzić o ostatecznym wyniku rozprawy!

Chciała chronić siebie, a może kogoś jej bliskiego? Może tajemniczą przyjaciółkę?



Po odcinku 5x24 jestem już prawie pewna, że Alison coś wie. Blondynka zawsze wydawała mi się podejrzana i nigdy nie zyskałam do niej 100% zaufania.



Mam tutaj dwa pomysły:


1. Moment z odcinka był po to, aby zwrócić naszą uwagę na Ali. Chcieli nam w ten sposób pokazać, że blondynka nie jest z nami szczera. Pamiętacie teorię o tym, że jest Red Coat?


2. Alison wie, że osoba, która strzelała za nią kilka lat temu, teraz też jest w coś zamieszana. Uważam, że Ali stara się ją chronić. Co jeśli tajemniczy strzelec jest A? W końcu (najprawdopodobniej) strzelał on też do Caleba i Ezry. Pozostaje pytanie - kogo chroni Ali?

Pomyślmy. Jeśli Alison wiedziałaby kto jest A, to chyba też musiałaby być zamieszana w całą sprawę, nie sądzicie? Opcja z Red Coat staje się więc coraz bardziej prawdopodobna.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o tej krótkiej teorii/ ciekawostce? Czy opcja z Alison jako Red Coat wydaje Wam się prawdopodobna? A może te sceny nic nie znaczyły?


Nie zapomnijcie o motywujących komentarzach! Chcę poznać waszą opinię na podany temat!

Udostępnij:

7 komentarze

  1. Świetne spostrzeżenie, wiedziałam wtedy,że Ali coś kręci z tym strzelaniem,ale zapomniałam o tym, teraz po Twoim poście to zaczyna być jasne,że Ali kogoś ukryławała, może to była Cece? Albo zupełnie inna osoba znana nam w serialu ale nie wiemy z kim Ali się wtedy przyjaźniła, albo może zmusiła kogoś do tego? Hm może Paige? Super posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre spostrzezenie, pierwszy raz o tym czytam :)
    + Ładnie piszesz , popracuj nad powtorzeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy jej nie zaufałam a ta cała przemiana w świętoszkowatą ciotkę klotkę to porażka maksymalna ;-) Nie mogła jednak chronić Charles'a, bo widać było, że gdy się o nim dowiedziała, była autentycznie w szoku. Wspomnienia o chłopcu zaczęły powracać, ale nie wiedziała iż był to jej brat więc on odpada. Pytanie kto mógł być tą przyjaciółką? Raczej ktoś w zbliżonym wieku bo ona była wtedy młodziutka więc np CeCe starsza o 7 lat raczej nie bawiłaby się w takie pierdoły jak strzelanie z łuku na zawodach ;-) Hmm muszę nad tym podumać :D
    Fajna notka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tyle tych teorii w głowie, że nie wiem czy to nie początki paranoi :D Nie mogę doczekać się aż pokażą nowe odcinki i się dowiemy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co kojarze (chyba, ze cos mi sie pomylilo), to Andrew tez potrafi dobrze strzelac z luku.. z tego co sie dowiedzielismy sie od niego, to probowal chronic dziewczyny i dzialal na wlasna reke. Moze w jakis magiczny sposob, dowiedzial sie kim jest A, stad to strzelanie do Ezry i CALEBA, ktorego ostatnimi czasy uwazam za potencjalnego BigA;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam już PARANOJE !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre spostrzeżenie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...