Kilka spoilerów co do 6B

Cześć wam! 
Jeszcze nic tu nie skrobałam po wielkim finale, a więc krótko wyrażę swoje zdanie. Był szok, ogromny szok i zawiedzenie z jednej strony, bo liczyłam na faceta z krwi i kości, nie spodziewałam się kobiety, a ta teoria z Cece, która gdzieś krążyła wydawała mi się ciut naciagana, a Sara jako RC i BW? To był dopiero szok, liczyłam na dwie różne osoby. Rozumiem, że mogła być RC, bo wydawała się podejrzana, ale BW?! Tutaj pasowała tylko i tylko Melissa, ale jak widać Marlene nas trochę zaskoczyła. Teraz czekamy do 6B, jednak będzie się działo, a ja już nie mogę się doczekać. Mam kilka spoilerów od Marlene i ogólnie jakieś tam coś z tweeta, a więc zapraszam!


ROZWIJAMY


1.W końcówce 6x10 to nie Cece. To koniec tej historii, a 6B zaczyna coś całkiem nowego.
2.W 6B pojawi się historia Jenny.
3.Po przeskoku oprócz Jenny zobaczymy także Sare, Ezre, Lucasa, Melisse, Caleba, Tobiego.
4.Możemy się spodziewać pogrzebu.
5. W 6B odbędzie się ślub, skoro wiemy, że Alison zmieniła nazwisko, to być może to jej ślub.
6.Marlene myśli, że sezon 7 będzie ostatnim.
7.Wren także wróci do serialu po przeskoku.
8.Jason i Mr DiLaurentis żyją.
9.Nie wszystkie flashbacki są prawdziwe (są wersją osób, która je wypowiedziała)
10.Powrót Ezrii.





 

Udostępnij:

10 komentarze

  1. ojej ojej ojej ♥ mam nadzieję, że nie będzie końca Spoby :(( czekam, czekam, czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dali nam Cece jako A, a 6B nam ją zabierają? trochę za mało jej w PLL już jako A, chcę czegoś więcej... jak będzie wyglądało jej życie po i w ogóle... skoro już jest to niech trochę rozwiną jej wątek jako BigA

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zdziwiłam bym się gdyby w 6B dziewczyny popijały herbatkę z Cece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo prawdopodobne! Czytałam wywiad, w którym Marlene King mówi, że Alison i Jason chcą stworzyć dla Charlesa/Charlotte/Cece ''prawdziwą rodzinę'' i wgl ją wspierają w stawaniu się lepszą osobą.

      Usuń
  4. Wren ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak na Moje to Cece to marionetka, nie bedzie tym glownym uber A. poza tym mysle, ze Alison zapisywala nazwisko jakies pisarki albo cos, a sama zwiaze sie z Lorenzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Sara wg ma wspólnego z dziewczynami ?
    pojawiła się na końcu i nagle to ona jest RC i BW..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...