Podsumowanie 6x10


Hej:) Zapraszam Was na podsumowanie wielkiego finAłu! Działo się tam tyle, że sama jeszcze nie wiem, które sceny wybiorę. ;)


ROZWIJAMY!



1) Postać odcinka

Cece! Co tu dużo mówić, blondynka zdobyła ten odcinek samą sobą. W moich oczach wygrała cała jej historia i postawa w 6x10. Po prostu nie mogłam dać nikogo innego.




2) Denerwujący bohater

Pan Dilaurentis! Zdenerwowało mnie to, że od razu założył, że Charles chciał źle dla małej Alison. Dodatkowo traktował go gorzej, bo był inny od reszty rówieśników. Nie wiem jak Wy, ale ja tego nie akceptuję.




3) Największe zaskoczenie

Cece jako A! Muszę przyznać, że przez chwilę przeszło mi przez myśl, że ona może być Charlesem (głównie ze względu na wskazówkę), ale i tak było to mocno zaskakujące! Nie spodziewałam się, że taka opcja naprawdę może się sprawdzić i chyba wszyscy się ze mną zgodzą. ;)




4) Najstraszniejszy moment

Wydaję mi się, że będą to sceny z małym Charlesem i Bethany! To, jak dziewczynka zepchnęła z dachu mamę Toby'ego, było okropne!




5) Najzabawniejsza scena

Emily dająca Sarze w twarz! Ta scena była wspaniała i naprawdę się śmiałam. Bardzo się cieszę, że Em zareagowała w taki, a nie inny sposób i tym samym zyskała jeszcze więcej mojej sympatii! :)




6) Najbardziej wzruszająca scena

Historia Charlesa/Charlotte! Już Wam o tym wspominałam, ale naprawdę szkoda mi tego dziecka, które przeszło tak wiele. W jego życiu stała się masa okropnych rzeczy, na które nie miał wpływu. Przyznam Wam, że oglądając 6x10, płakałam nie raz.

Wielkie brawa dla Vanessy!




7) Największa zagadka

1) Jakim cudem Bethany zabiła panią C. skoro ta żyła kiedy Ali była nastolatką? (sytuacja, w której Alison i Toby prawie się pocałowali, ale jego mama im przerwała)

Natomiast z flashbacku wynika, że kobieta umarła, kiedy Ali była malutkim dzieckiem.



2) Co stało się z Cece po tym, jak się ujawniła?




8) Największe rozczarowanie

Sara jako Black Widow! Ok, perspektywa jej jako Red Coat nawet mi pasuje, ale z BW przesadzili. Chciałam kogoś zupełnie innego i tu się zawiodłam. 

Mimo wszystko, patrząc ogółem, wolę złą Sarę, niż biedną i użalającą się nad sobą Shower Harvey. ;)




9) Najlepszy cytat

Sama nie wiem czemu, ale rozśmieszyło mnie to, z jakim spokojem Cece mówiła to wszystko. Zachowywała się tak, jakby nie zrobiła nic złego. 
Może jestem dziwna, ale naprawdę polubiłam tą scenę. ;)




10) Nadzieja odcinka

Odpowiedzi! Nareszcie dostaliśmy odpowiedzi, na które tyle czekaliśmy. Może nie wszystkie, ale daje to fajne perspektywy na kolejne odcinki. ;)

Dodatkowo muszę wspomnieć o trailerze, który świetnie zapowiada początek 6B!




11) Podejrzany odcinka

Sara! Jestem pewna, że o tej dziewczynie jeszcze usłyszymy. Na chwilę obecną, jest ona najbardziej zagadkową postacią w PLL.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o odcinku? Podobał Wam się? Jesteście zawiedzeni odkryciem tożsamości A, czy może cieszycie się tak bardzo jak ja? ;) A może to RC i BW jest według Was okropnym wyjściem?


KOMENTUJCIE I PISZCIE CO SĄDZICIE! :)

Udostępnij:

7 komentarze

  1. Mnie najbardziej rozbawiła scena, gdy widzieli kolesi wynoszących torby a Hanna: "myśliscie że tam poćwiartowane ciało Ali?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek na minus.
    Okay można współczuć Charlsowi dzieciństwa i tylko tego. Charlotte jak dla mnie powinna siedzieć w radley całe życie.
    Jej motyw jest po prostu głupi a odcinek nie dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo myślę. Było mi żal Charlesa i naprawdę wzruszyłam się w jego scenach jednak nie jest mi żal Cece, która prawdę powiedziawszy nie miała dobrego motywu by dręczyć kłamczuchy. Było z jej strony okropnie egoistyczne, że chciała się zabić z rodziną, a do tego była z własnym bratem. Rozumiem, że chciała być blisko rodziny, ale to już przesada.

      Usuń
  3. Jeszcze do największej zagadki. Co się stało z matkami dziewczyn???

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej wzruszajaca scena: Kiedy dziewczyny odjezdzaly... Plakalam jak dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Cece na swoj sposob chciala Chronic Ali. Jednak nie wiedziala ze jest to zle w stosunku do niej. Vanessa wspaniale to odegrala. Woekszosc osob sie rozczarowala bo wolala kogos innego. Chcielismy zaskoczenia i tak bylo. Odcinek jeden z najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że Vanessa zagrała to fenomenalnie! Mam nadzieję, że jeszcze zobaczę ją w jakimś filmie. A co do fabuły, historia Charlotte naprawdę dopracowana, świetnie wyjaśniona i wzruszająca. Jednak BW i RC niestety jestem mocno zawiedziona.
    Zagadką jest właśnie pani C. i jej śmierć oraz zamknięte mamy w piwnicy.
    Pamiętam, że kiedyś powiedzieli nam o osobie, która wróci do żywych, ale nie chodziło o Monę. Miało to się tyczyć finału? Jeśli odnosiło to się tylko do 6A, to nic takiego nie zauważyłam. Czyli czekamy z tym do 6B?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...