Ważne odcinki przed 6x10

Hejka, wiem, że do premiery 6x10 jeszcze mamy trochę czasu ale dzisiaj dowiedziałam się, że przed Letnim Finałem będzie maraton. Niby normalne bo zawsze przed Letnim lub Zimowym Finałem jest maraton. Ale ten będzie inny.

Pewnie nie każdy z was będzie oglądał na żywo 6x10 lub maraton.
Odcinki z maratonu to jak widzicie poniżej to 
1x01, 1x11, 2x13, 3x21, 4x19, 5x05, 5x25

To musi znaczyć, że te odcinki są ważne.
Czyli nasz Charles musi być w tych odcinkach!
Kto się pokusi i obejrzy te odcinki już teraz dla wskazówek?


Udostępnij:

17 komentarze

  1. Dziwi mnie to, że są tu odcinki zupełnie różniące się od tych, które podała Marlene.
    Poza tym 1x01, 1x11 i 2x13 był odcinkami zawierającymi wskazówki na to, że to Mona jest A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecne "A" zostało nim dopiero w 3 sezonie, ale to nie znaczy, że nie pojawił się w tych odcinkach lub jakieś możliwe informacje o Charlim.

      Usuń
    2. odcinki, które podała Marlene dotyczyły 5x25

      Usuń
  2. A kiedy/o której/ na jakim programie i czy po polsku będzie to lecieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie to po angielsku 11 sierpnia od 18 (naszego czasu), 11 sierpnia dodamy linki do liva ponieważ jest to na kanale, który tylko jest w USA - ABC Family

      Usuń
  3. MAM JEDNA, JEDYNA PROZBE NIE PISZCIE W ŚRODE PO 6X10 KIM JEST A OK? NIE WSZYSCY MOGA OGLADNAC TO W NOCY WIEC PROSZE NIE PISZCIE KIM ON JEST DO CZASU DODANIA NAPISÓW PLESE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu nie wchodź na blogi o PLL dopóki nie oglądniesz serialu? lol

      Usuń
    2. możliwe że będzie napisane ale spokojnie będzie zwinięty post jak coś :)

      Usuń
  4. Będzie może live z maratonu czy powinnam przygotować się i sama go sobie zrobić ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie live, bo przeciez stream jest aktywny ciagle :)

      Usuń
    2. tak będzie tylko, ze wiadomo tam będzie po angielsku :)

      Usuń
  5. zabieram sie za ogladanie i bede spisywac sobie KAZDA osobe bez wyjatku,ktora sie tam pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam i szczerze to nie wiem co o tym myśleć. Pojawiły się w nich oskarżenia na Noela, Toby'ego, wróciła Cece, Ian, była sprawa Garreta, motyw bliźniaczek w Halloweenowym,który był z nich najlepszym, była Mona i Lucas, creepy house, Sydney kombinująca z Jenną i Moną, śmierć Shany i wielka rozpacz Jenny, Maggie z Malcolmem u Ezry i odkrycie, że Ezra był w A-teamie tak jak i Toby po czym wylądowanie Spencer w Radley, była Melissa z Ianem znów po nagłym ślubie, ciągle przewijał się Wilden i ten był naprawdę mocno akcentowany. Tyle ze spostrzeżeń, które niewiele mi dały :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeszcze pytane, bo nie pamiętałam- czy wyjaśniono w końcu kto był tym trzecim creepy niemowlakiem niby ;-) w odcinku Halloweenowym 2x13? Jednym był Noeal, drugim Lucas, a trzeciego nie pokazali o jak ściągnął maskę to kamera zrobiła zwrot ;) W sklepie gdy ten ktoś wybierał kostium było widać, że osoba zabierająca go z półki nazwijmy to, ma ubrane rękawice jakby ogrodowe czy do prac budowlanych?? Stąd Toby od razu mi przyszedł na myśl, zwłaszcza, że dla mnie on jest ciągle podejrzany :P Później ten ktoś wystawał pod domem i dziewczyny zobaczyły jak je podgląda podczas gdy się szykowały na imprezę u Noela. Maska w kryjówce Mony była pewnie Lucasa, ale kim był trzeci nie wiem, wyjaśniono to?

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam wszystkie odcinki i zastanawia mnie jedna rzecz: EZRA był w każdym. Nawet w 2x13 który był flashbackiem - Aria wpadła na niego gdy szła do swojego ojca, z jakiegoś powodu to pokazali. gdyby Ezra okazał się A to byłoby coś

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...