Amerykańskie i Australijskie promo 6x06

Aria: Skąd "A" wiedziało, że będziemy tam wszystkie w dokładnie tym samym czasie?
CZUŁEŚ/AŚ KIEDYŚ
Sara: Czułam się tak, jakby ktoś mnie śledził
Emily: Nie pozwolę, żeby coś ci się stało
KTOŚ OBSERWUJE
Hanna: Spencer, co ty robisz? Czemu ja piszczę?
Aria: Ona nas zaczipowała (wiem, że jest tam jeszcze jedno słowo ale nie wiedziałam jak to tak z sensem przetłumaczyć więc je po prostu odjęłam)


Hanna: Lesli Stone była w Radley
Spencer: Wystarczająco długo by znać Monę i Charlsa
NOWY SEZON
Sara: Widziałam ją/go parę razy, kogoś na przeciwko ulicy w czarnej bluzie
Aria: To dziewczyna prawda?
JAKI JEST SEKRET
Lesli: Wspomnij moje imię komukolwiek a tego pożałujesz
DLA KTÓREGO ZROBI WSZYSTKO BY GO UTRZYMAĆ?

Co sądzicie o obu promach?

Udostępnij:

7 komentarze

  1. " she freaking chiped us" chyba tak tam mówi :))

    to pierwsze jest nawet przerażające... dziewczyny mają w sobie? być może na sobie czipy- (nie czepiajcie się pisowni) :))) + Aria mówi "SHE" tak więc? O kogo tu chodzi... Kogo ma na myśli Aria mówiąc ONA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze dlatego ze mysla ze A to kobieta :))

      Usuń
    2. Racja :) Zapomnialam, że "A" niby na zdjęciu miało piersi :) Ale to nie wskazuje jeszcze na to, że A to ONA :) Bo nadal niby Charles jest A.. a Charles to męskie imię.. znów Charlie jest imieniem damskim, ale Marlene mówi, że A to CHARLES czyli ON :)

      Usuń
  2. Dlaczego teraz nie będzie nowego odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie bedzie?? O co chodzi z tym "nie bedzie nowego odcinka "?!!?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym tygodniu nie ma nowego odcinka, jest dopiero za tydzień :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...