Postacie z PLL #3 - Alison

Ci którzy czytają blga ( i moje posty ) wiedzą o czego zacznę ;) - pogadanka.
 Jestem rozczarowana. Pod postem o Arii znalazła się lawina komentarzy. Pod postem o Spence 3 ( nie licząc moich odpowiedzi ). Było już tak dobrze. Czy ja mam pod każdym postem pisać swoją przemowę dotyczącą komentarzy? Proszę nie zmuszajcie mnie do tego. Opublikowałam już 4 posty z seri ,,Jakie pytania stawia przed nami sezon 5?''. Pod jednym są trzy ( cały czas nie wliczam siebie ), pod drugim dwa a pod pozostałymi zero. Czy wam się ta seria po prostu nie podoba? Jeśli nie to napiszcie zamienię ją na jakąś inną, która bardziej was zaciekawi ( jeśli macie jakiś pomysł na takową możecie podzielić się nim w komentarzu). Kiedy czytam komentarze czuję że kogoś to obchodzi. Ja tego nie piszę dla siebie tylko chce się podzielić z innymi, poznać ich zdanie na ten temat.
Teraz weselszy temat. Jak już kiedyś pisałam po tym poście ukaże się jakiś wpis z teorią. Lubicie czytać teorie? Jeśli macie jakieś ciekawe ( mogę nawet przetłumaczyć ale tylko z angielskiego ) to wysyłajcie na podany wyżej e-mail.
Nowe kategorie ( nie można teraz powiedzieć że mało piszę w postach z tej seri ) : Wrogowie i Sekrety.
Pod tym postem piszcie wasze opinie o Emily.
Skoro wszystko załatwione przechodzimy do posta :











INFORMACJE O ALISON
Alison DiLaurentis jest postacią niezwykle tajemniczą. Przez ponad dwa lata uważana była za zaginioną, potem martwą. Okazało się że dziewczyna jedynie upozorowała swoją śmierć wraz z Moną, ponieważ bała się anonimowego prześladowcy podpisującego się -A. Jej matka została zamordowana przed jej powrotem do domu.

CECHY CHARAKTERU
- wredna 
- silna
- władcza
- charyzmatyczna
- czarująca
- inteligentna

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIA
- Potrafi urzec wszystkich dookoła
- Umie osiągnąć wybrany cel
- Lubi wszystkimi dyrygować i poniżać innych
- mistrzyni kłamstwa
- szantażowanie innych ludzi

KTO JĄ GRA:
Sasha Pieterase

POWIĄZANIA Z INNYMI
Jason DiLaurentis - brat
Jessica DiLaurentis - matka
Kenneth DiLaurentis - ojciec
Cece Drake - przyjaciółka
Shana Fring - była przyjaciółka
Aria Montgomery - przyjaciółka
Hanna Marin - przyjaciółka
Spencer Hastings - przyjciółka
Emily Fields - przyjaciółka
Vivian Darkbloom - alter ego Alison
Ezra Fitz(gerald) - spotykali się kiedyś
Ian Thomas - były partner
Mona Vanderwaal - pomogła jej w ucieczce
Cyrus Peterillo - Nie doszłam jeszcze do tego wątku jednak wspomagając się źródłami internetowymi odkryłam że w trakcie ukrywania się Alison byli parą
Noel Khan - przyjaciel (?)

WROGOWIE
- A
- Jenna Marshal - Ali i Kłamczuchy oślepiły ją
- Lucas Gottesman - prześladowała go w szkole
- Mona Vanderwaal - prześladowana przez Ali
- Melissa Hastings - Alison ,,ukradła'' jej chłopaka
- Pagie McCullers - przezywana ,,Świnią''
- Byron Montgomery - szantażowany

SEKRETY
- oślepienie Jenny
- romans z Ianem
- otrzymywanie pogróżek od -A
- posługiwanie się nazwiskiem Vivian Darkbloom
- zdemolowanie biura Byrona ( z Arią )
- spotkanie z ojcem Arii w noc zaginięcia
- szantażowanie Byrona
- (ze źródeł internetowych) kiedy zamordowano Monę Cyrus wywiózł ją z miasta
- drugie Red Coat

ZDANIEM CZYTELNIKÓW

,, (...) [Ali] To moja ulubiona klamczucha i to ze niektórym wydaje się wredna i chamska jest w jakimś stopniu prawdą. Ale jest tez bardzo silna i posiada takie cechy charakteru jakie ja chciałabym bardzo mieć.'' - Tori M

MOIM ZDANIEM
Alison jest baardzo tajemniczą i nieobliczalną postacią. Jest złośliwa przez co na pewno nie zyskuje sobie plusów, ale było mi jej strasznie żal jak została niesłusznie oskarżona o zabójstwo Mony. Pozostaje co do niej neutralna.

Udostępnij:

22 komentarze

  1. Anonimowy14 maja, 2015

    Ali jest jak dla mnie nadal postacią-zagadką. Niby się zmieniła i stała się wrażliwa a jednak nadal bawi się w swoje gierki. Zdecydowanie wolałam tą wredną i silną Ali. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Ali jest jedną wielką zagadką i nigdy nie można przewidzieć jak się zachowa.

      Usuń
  2. Anonimowy14 maja, 2015

    http://thebestplltheories.tumblr.com/post/116161065473/hey-everyone-i-just-want-to-start-off-by-saying

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przetłumaczę i dodam w następnym poście ( Oczywiście jeśli nie ma jeszcze żadnej podobnej teorii na blogu )

      Usuń
  3. Dziekuje ,dziekuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :***** z niecierpliwością czekałam na post o Alison !!!!!Twoje spostrzeżenia ze jest to postać tajemnicza są bardzo trafne tez tak uważam ;) dziękuję ze zamiesciłaś mój komentarz z opiną o Ali :** Twoje serie są super (wybacz ze tak kolokwialnie )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ze tak żądło albo prawie wcale komentuję twoje post ale nie mam niestety na to czasu .Są one na prawdę super(twoje serie) i bardzo bym się cieszyła jeśli byś je kontynuowała :))

      Usuń
    2. *rzadko
      I jeszcze przepraszam za wszystkie ewentualne błędy jakie się w moim wpisie pojawiły .

      Usuń
    3. To ja dziękuję. Miło wiedzieć że ktoś to czyta :) .

      Usuń
  4. Sorki że ostatnio nie komentowałam, ale kompletnie nie miałam czasu teraz dopiero posty nadrabiam.Emily na początku była naiwna i słaba,ale zmieniła się przez te wszystkie sezony.Stała się silna,zaakceptowała siebie.W Em najbardziej lubię to, że jest dobra, zawsze stara się pomóc innym,jest lojalna, zawsze pozostaje silna i radzi sobie z problemami.Ponadto martwi się o swoje przyjaciółki,pomaga im,bardzo jej na nich zależy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następy post może być o Hannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to w planach. W końcu ona też jest główną bohaterką ;)

      Usuń
  6. Ali jest jedną z moich ulubionych bohaterów.Jest tajemnicza ,nie udaje żadnej słabej dziewczyny ,która po jednym złym wydarzeniu popada w depresje.Potrafi być chamska,wredna ,bezuczuciowa ale to sprawia ,że nie jest jak wszystkie inne małą,słodką dziewczynką. Najbardziej lubię w niej to ,że jest nieprzywidywalna nigdy nie wiesz co w danej sytuacji zrobi jak się zachowa.Kocham ją za to ,że dla najbliższych zrobi wszystko i bez względu na sytuacje stara się im pomóc. Bo w końcu najważniejsze jest to ,żeby być sobą ;p Jeśli chodzi o komentarze to sama nigdy prawie nie komentuje. Zwykle nie wiem co napisać jak to wszystko podsumować ale to nie znaczy ,że mi się nie podoba post ,tylko po prostu wydaje mi się ,że napisanie czegoś takiego jak: "super" czy "fajne" zbytnio nie wyraża tego co myślę o danym poście. Jednak pomimo tego postaram się częściej komentować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem się zastanawiam na jak odpowiedzieć na ten czy inny komentarz. Czasem nawet potrafię kilku osobą dopowiedzieć tak samo XD.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14 maja, 2015

    Bióra [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg. Dziękuję. Od czasów 1 klasy podstawówki uparcie sobie kojarzę biuro z piórem i taki błąd wyrasta u mnie w notatkach od 7 lat. Nigdy się nie nauczę :(

      Usuń
    2. Anonimowy15 maja, 2015

      zdarza się literówka :) nie wszyscy jesteśmy orłami.. A tak z ciekawości pytanie: Kiedy dodajesz jakiś wpis, to nie podkreśla Ci słów, które są źle napisane?

      Usuń
    3. Jest funkcja ale nie używam, ponieważ podkreśla także takie słowa jak prześladowana, inteligentna itp. (nawet jeśli nie robię w nich błędów) albo wyrazy obce (Spencer, Alison itd. ) Normalenie by mi to nie przeszkadzało ale całe słowo podświetla się na neonowy żółty kolor i strasznie mnie to denerwuje więc po prostu tego nie używam.

      Usuń
    4. Anonimowy15 maja, 2015

      Aaa :) Tak poza tym to w sumie nie mam i nigdy nie miałam problemu z ortografią.. ale słowo BIURO - też zawsze przysparza mi kłopot (jak się to pisze?) .. i mimo, że mam 20lat.. nadal nie potrafię zapamiętać :P

      Usuń
  10. Osobiście nie lubię Emily, ale to zapewne wina aktorki, jednak co do samej postaci to zmieniła się ogromnie na przestrzeni wszystkich sezonów, zyskała siłę, by mówić co myśli. Pod tym kątem ją rozumiem, bo sama przeżyłam podobną przemianę. Emily dba też o swoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do Emily nastawienie neutralne bo czasami trochę mnie irytuje ale nie aż tak bardzo jak inne postaci.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...