Na jakie pytania uzyskaliśmy odpowiedź?

Jak wrażenia po odcinku? Jesteście zadowoleni z tożsamości naszego Charlesa? (w komentarzach nie piszcie spoilerów, ponieważ nie zostaną opublikowane)

Dobra przejdźmy do posta! Tak jak obiecałam w poprzednim poście, zrobiłam listę pytań, na które uzyskaliśmy odpowiedź. Ale uwaga. W poście znajdują się Spoilery!! 

Ci, którzy śledzą nas na naszym IG (pll.poland) zapewnię przeczytali już to wypunktowanie, w trochę skróconej wersji. Jednak tutaj znajduję się trochę bardziej obszerna wersja. Miłego czytania. 

Kto jest -A
Charles = Charlote = CeCe - Charles został niesłusznie oskarżony o próbę skrzywdzenia Alison, z tego powodu trafił do Radley. Odwiedzała go jedynie Jessica, która wręczała mu ubrania - takie same jakie kupowała Alison. Charles umarł. Narodziła się Charlote, która pragnęła spotkać się z rodziną. Tak właśnie Charlote przybrała imię CeCe Drake. 
Kto jest kolejnym Red Coat
Sara 
Kto jest Czarną Wdową? 
Sara
Kto zabił Wildena? 
Cece - Wilden "tej nocy" został przekupiony, przez Jessica, tak by nie wyjawił tego kto zabił Alison. Kiedy Wilden dowiedział się o tym, że Ali żyje, Cece przestraszyła się że mężczyzna jest zagrożeniem dla jej siostry. Postanowiła się go pozbyć. 
Kto zabił Bethany? 
Mona - Dziewczyna chciała zabić Alison, jednak pomyliła ją z Bethany, obie blondynki ''tej nocy" wyglądały identycznie.
Kto uderzył Ali "tej nocy" 
Cece - Bethany dowiedziała się, że Jessica romansowała z jej ojcem. "Tej nocy" uciekła z Radley. Cece myślała, że dziewczyna chcę zabić jej matkę. Postanowiła zabić Bethany, jednak uderzyła Alison. Ponieważ się pomyliła (ile jest pomyłek w tym serialu?).
Kto odwiedzał Mone w Radley jako Red Coat? 
Cece
Kto zabił mamę Tobiego? 
Bethany 

To chyba tyle. A więc w komentarzach piszcie (bez spoilerów) czy jesteście zadowoleni z finału. Ja osobiście tak, ale jednak widzę wiele niedociągnięć i wolałabym inne zakończenie. 

Udostępnij:

19 komentarze

  1. "A więc w komentarzach piszcie (bez spoilerów)" przecież ta notka to jeden wielki spoiler, więc jaki to sens? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem średnio zadowolona, wciąż nie znamy odpowiedzi na wszystkie pytania i ten cały wątek z tym kto jest A jest trochę zbyt zagmatwany, zrobili z tego jakąś operę mydlaną, serio ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cece nie odwiedzala Mony jako Czerwony Plaszcz, ale jako Czerwony Szlafrok !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA SPOILERY!


    Na początku chciałbym zaznaczyć, że punkcie o morderstwie Bethany, jest błąd. Mona nie zabiła Bethany. Uderzyła ją kamieniem, a Melissa zakopała ją żywcem, żeby chronić Spencer. Zresztą nie dziwie się, wszystkie te wątki są strasznie poplątane ;))
    Co do odcinka, mam mieszane uczucia. Cała historia ma sens, ale nie podoba mi się ta cała historia o transseksualiźmie. Nie żebym miała jakiś problem z transseksualistami, ale Cece jest jedną z bardziej kobiecych postaci w serialu i kiedy dowiedziałam się, że to Charles zaczęłam się śmiać xd Jej motyw też nie był dobry i kompletnie mnie nie przekonał. Naprawdę prześladowała dziewczyny tylko dlatego, że naćpana Mona powiedziała jej o niechęci do Alison. Powaga? Brzmi to tragicznie.
    Czy zaskoczyła mnie tożsamość A?
    Hmmm, sama nie wiem. Zanim okazało się, że A to Charles i BRAT Ali, widziałam sporo teorii obciążających Cece, ale raczej podejrzewano ją o bycie Red Coat, nie Big A. Do końca miałam nadzieję, że Wilden jest A xdd Uważam jednak, że nie jest to najgorsze rozwiązanie.
    Co do Red Coat i Black Widow mogę jedynie powiedzieć, że to prawdziwy dramat. Naprawdę Sara? Pojawiła się dziesięć odcinków temu i jest nagle Mistrzem Zła. Jaki ona w ogóle miała motyw? Chyba jedyne wytłumaczenie jest takie, że to su**.
    Zabójstwa Wildena i Garetta wytłumaczone logicznie, ale Ian i samobójstwo do mnie nie przemawiają. A zabójstwo Marion? Nie dość, że są nieścisłości z czasem jej śmierci, to jeszcze Bethany... Rozumiem, mogła być chora, ale to po prostu mnie zawiodło. W ogóle, co oni wszyscy robili na dachu? Czy w całym Radley pracowała choć jedna odpowiedzialna osoba? Mam wrażenie, że pracownicy Radley byli równie chorzy jak pacjenci, którymi się zajmowali...
    Ogólnie podsumowując, tożsamość A na plus, tożsamość Red Coat i Black Widow- wielki minus.
    Zastanawia mnie jeszcze, kto zabił panią D, bo Marlene robi z tego wielką tajemnicę. Może dowiemy się w styczniu? Zobaczymy.
    Świetna notka.
    Pozdrawiam,
    Juls

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie zaskoczenie towarzyszyło ujawnieniu A czy BV ale tyle niespójności spowodowało, że odcinek średnio mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam trochę poirytowana i zła na twórców bo finał był mega promowany A tu wielkie nic. Trochę podobnie jak było z finałem 5 sezonu. Ale jak później ochlonelam i przemyslalam wszystko motyw był naprawdę sensowny. Jedynie mi nie pasowała jedna część której dowiedzieliśmy się o A (chyba wiecie o co dokładnie mi chodzi Ale miało być bez spojlerow:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bethany-Cece-Sara czy tylko one grają w tym serialu?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jedynie nie rozumiem końcówki odcinka: 5 lat później i tekst: Ali on po ciebie biegnie ? ALE ZNOWU KTO ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, doszłam do tego momentu w pll i chce wiedzieć kto znów prześladuje dziewczyny!!!!

      Usuń
  9. Nie, i nie rozumiem dlaczego nie możemy spojlerować jeżeli ten post jest jednym wielkim spoilerem. Byłam rozczarowana. Aktor grający Charlesa kompletnie mi do tej roli nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  10. CeCe nie miała na sobie czerwonego płaszczu wtedy, kiedy odwiedziła Monę w Radley. To był szlafrok przecież.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, nie jestem jedyną osobą, której zakończenie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu w komentarzach pisać bez spoilerów skoro notka jest jednym wielkim spoilerem ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wcześniej mnie zastanawiało, dlaczego Sarah po 3 latach zamknięcia ma takie ładne, zadbane włosy z niewielkim odrostem :P
    Jestem zawiedziona finałem. Myślałam, że wymyślą coś bardziej trzymającego się kupy, ale po tylu sezonach ciężko było najwidoczniej wymyślić coś sensowniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro CECE "troszczyła" się o Ali to dlaczego wrobiła ją w mordestwo MONY?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież Mona uderzyła Bethany, a nie ją zabiła. Melissa zakopała ją żywcem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zrozumiałam tego gdzie zniknęła Mona okej została tam poznać do końca historię i co dalej już więcej jej nie pokazali do końca odcinka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...