TEEN CHOICE AWARDS 2015

Hejka. Jak wam minął dzisiaj dzień? Ja byłam na castingu do Mam Talent w Gdańsku.
Spokojnie...nie występowałam, byłam tylko na widowni ;)
Dzisiaj mam dla was taką informacji odnośnie nominacji do Teen Choice Awards 2015!
Gala odbędzie się 16 sierpnia a pewnie wkrótce będzie można głosować o czym również poinformujemy :) 

A oto kategorie i osoby nominowane.

TELEWIZJA

Choice TV Show: Drama

Pretty Little Liars

Choice TV Actor: Drama

Ian Harding
Keegan Allen

Choice TV Actress: Drama

Lucy Hale
Shay Mitchell

MODA

Choice Male Hottie

Ryan Guzman


Udostępnij:

8 komentarze

  1. Nie wiem dlaczego zawsze nominowani są Lucy i Ian. Serio, aż tak dobrze nie grają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie grają, jeśli są nominowani :)

      Usuń
    2. A wedlug mnie swietnie graja, nie musi byc wszedzie ta "super swietna" Troian :')

      Usuń
    3. Bardziej chodzi o popularność, niż o samą grę aktorską.

      Usuń
    4. bardzo dobrze grają! i są wspaniali <3

      Usuń
  2. Shay nominowana!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ashley to coo??

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby w tym roku Lu i Ian wygrali ❤️ Znowu Hahhah ❤️

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...