30 week challenge #10


Hej:) Zgodnie z planem przychodzę do Was z już 10 postem z serii 30 week challenge! 


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA! :)



10) Postać, którą byś uśmiercił

Muszę przyznać, że długo nie wiedziałam kogo wybrać, ale w końcu zdecydowałam się na Paige. Nie przepadam za tą postacią i moim zdaniem nie wnosi ona nic do fabuły. 
Dodatkowo bardzo nie lubiłam Paily, więc mam nadzieję, że ten paring nigdy nie wróci. ;)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A wy kogo najchętniej byście się pozbyli? ;)
Piszcie!


Udostępnij:

6 komentarze

  1. Andrew!! -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wydaje sie ze Andrew mozebyc UberA wiec dobry mysle ze taki przebieg wszystkichby zaskoczyl i byl fajny :)

      Usuń
  2. Paige zdecydowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, Paige jest wkurzająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. z jakiego filmu jest gif, bo chyba nie z pll? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paige i Toby

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...