Spoilery z Tumbrla

Przeglądając Tumbrla trafiłam na ciekawy post z Spoilerami. Nie jest oczywiście pewne, czy Spoilery się sprawdzą, jednak niektóre z ich są naprawdę ciekawe! 



                                         Dałam tu te ciekawe Spoilery i te, które jeszcze się nie spełniły.

- Maya żyje 
- Pan Hastings wie kto jest zabójcą Marion 
- Mellisa, Noel i Mike zginą
- Maya próbowała zabić Paige 
- Wren postrzelił Ezre i zabił Marion
- Aria będzie pracować z Czarną wdową 
- Alison może nie być z rodziny DiLaurentis 
- Bethany była kobietą, od której Marion chciała się uwolnić 
- Czarna Wdowa wróci w 6x7
- Mellisa wie kim jest Charles
- Paige pojawi się na balu (który odbędzie się zapewne w 6x9) 
- Tylko Hanna i Aria zajdą w ciąże 
- Byron jest powiązany z Bethany 
- Lesil spotkała się z Moną w Radley 
- Mona zna Bethany Young
- Druga sukienka, zakupiona przez Panią. D (5x13) była dla Charlesa 
- Aria dostanie się do Radley 
- Maya i Shana to siostry 
- Jenna pojawi się w 6x6 i będzie kombinować jakiś podstęp
- Pojawi się nowy członek rodziny Mongomery 
- Aria jest w pewien sposób powiązana z Charlesem, ale o tym nie wie 
- Sidney wróci i zrujnuje bal 
- Wujek Arii, który miał problemy psychiczne jest ojcem Wrena, który został adoptowany 
- Poznamy morderców Garretta i Iana 
- Jenna współpracuje z Charlesem 
- Mona widziała Charlesa bez maski w Radley 
- Holden powróci 
- Ktoś z rodziny Hastings pomagał Pani. D w ukrywaniu Charlesa (ja sama stawiam na Mellise)
(-"A" było w domku nad jeziorem kiedy ja i Caleb tam byliśmy...
- Baraszkując na kanapie mojej babci. Są tam cztery sypialnie z świeżymi łóżkami. 
- Okej, kto się wygadał?)  

Co myślicie na ten temat? Który z Spoilerów najbardziej wam się podoba? 




Udostępnij:

5 komentarze

  1. Mam nadzieje, że nie spełni się 1,3,4,5,6,7,16,17,18,19,20,21,22,23,25,27
    Ale bardzo bym chciała by reszta się spełniła <3
    Już chce 10 odcinek <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowowowowoow jestem pod wielkim wrażeniem oczywiście mam nadzieję ze nie wszystkie się sprawdza chodzi mi głównie głównie Mike i Noela kocham obie postacie ���� ten sezon to sztosik ��

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo może będzie małe halebiontko

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to prawda, że Caleb ma zdradzić Hannę ? Są włoskie spojlery. O co dokładniej chodzi z Arią ? Wcale jej nie podejrzewam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Caleb nie zdradzi Hanny - za bardzo ją kocha by to zrobić. A co do włoskich spoilerów to bym im nie ufała - myślę, że jeśli już to Amerykańskie szybciej się sprawdzą.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...